2 søte prinsesser Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Litt usikker på hvordan det er det jeg føler eller ikke?
Ladybug~N&E Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 det føles vel i grunn ut som nedpress;) noe stort og tungt som presser nedover i bekkenet. ikke slik at det er noe som presser seg nedover (ikke hos meg ihvertfall)men at du godt kjenner presset fra vekten av barnet i bekkenet
Gjest Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Du føler du må bæsje hele tiden... Når hodet er festet å du føler dette nedpresset forandrer blæra di seg. Du må hyppigere på do...Du greier ikke lenger ligge med magen oppover. Trykket på blæra blir som om du kan gå på do hvert minutt.
LabbogLine Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Oi, da lurer jeg på om det er nedpress jeg har kjent i hele dag.. har følt trang til å gå på do og bæsje 5-6 ganger idag, og har kjent et slags trykk nedover innimellom dette. Har også vært hyppigere på do for å tisse... Kanskje det holder på å skje ting, er 38+4 idag:)
LabbogLine Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 ps. beklager detaljer i innlegget mitt....
Gjest Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Det er sikkert det du har kjendt...Jeg hadde en hel natt med denne bæsje trangen..Men det kom aldri noe...Etter mange timer med denne følelsen kom riene sakte men sikkert.
matekoss Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Tror man kan føle dette nedpresset mer eller mindre i ukesvis:)
Gjest Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Det trodde jeg også...Men jeg trodde jeg hadde nedpress å rar blære fra uke 30...Men i uke 38 på mandags kveld 15 september kom det en helt annen følelse. Blæren min ble plutslig så sykt rart press på. Jeg følte jeg kunne sitte på do hele tiden å tisse uten stopp. Å jeg greide ikke ligge med magen oppover den natta. Jeg gikk også på do hele natta for å prøve å bæsje for jeg hadde sånn skikklig bæsje-trang. Men det kom aldri noe uansett hvor hardt jeg egentlig prøvde. Jeg skulle uansett på kontroll tirsdag morgen å ble lagt inn med 3 cm åpning.
LabbogLine Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Ja, har hørt deg jeg også (at man kan føle nedpresset i ukesvis) Men her kom det først igår. Og jeg har jo heldigvis ikke så lenge igjen til termin, så det er iallefall max 3 uker til jeg blir mor uansett, jeeeeiiii:) Kjenner det presser på fortsatt, så er vel hodet som borer seg godt nedi kanskje da. Spennende uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå