Gjest Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg har begynt å glede meg til jul! Elsker førjulstiden med baking og pynting. Og julekalender er et must for meg. Helst flere:-) Her er en link til andre som lurer på hva du gjør i jula! http://www.barnevennlig.no/2008/11/16/hva-gir-deg-julestemning/
trine->mai07 og juni09 Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Hva som får meg i julestemning? SNØ, SNØ, SNØ og mere snø Nå skal jeg jobbe hele jula desverre, så her blir det dårlig med julefeiring i år! Skal jobbe dagen på julaften, fri førstedag, jobbe nattevakter 2.3. og 4. juledag.. Dagen nyttårsaften og første nyttårsdag! HURRA FOR JULA!
Lillemus&mamma'n Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Snø, clementiner, pinnekjøtt og ribbe. Da blir det julestemning på meg. Nå har jeg egentlig vært i julemodus siden det kom litt snø her for nesten tre uker siden...
Stine? Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Får julestemning når man våkner opp og ser ut at trærne er dekt av masse snø, og store snøflak daler ned fra himmelen. Når disney's juleklassikere går på tv'n. Lukten av julemat og julebakst Gleder meg jeg også nå
Gjest thricane Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 masse.... snø, pepperkaker, tegnefilm, levende lys, bake.... og jeg MÅ høre o helga natt.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Mandarinlukt Snø Stå opp mens det er mørkt ute og se tegnefilm ) Julepyntet gågate En hel haug av julesanger Krydderlukt (type pepperkaker, peppernøtter osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå