jente24:) Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 jeg er 12+2 jeg følte nettopp noe i magen , dette r andre gang jeg er gravid , jeg kjenner igjen spark når jeg får et synst jeg kjente et spark det var veldig svakt men jeg vet ikke , hva tror dere ?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Det er sikkert mulig, selv om jeg tror det er ganske unormalt?! Selv kjente jeg bobler i fra ca uke 14-15 og spark fra uke 19
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Det er fult mulig! :-) Jeg er 11+0 nå og har kjent liv i ca 2 uker... Ikke mye selvfølgelig, men 2 ganger i uka, ca... :-) Merker det best om jeg sitter litt sammenkrølla/bøyd fremover... Da tror jeg det blir litt mindre plass i magen, og fosteret kommer lettere borti livmorveggen... ;-) Det kjennes som svake vingeslag...
jente24:) Skrevet 16. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2008 vel jeg vet ikke om det er spark men det er nor jeg kjenner , eller kjente jeg er så usikker , men tusen takk for svar
Gjest Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 det er fult mulig er gravid med nr 4 og med alle mine har jeg kjent spark siden uke 9-10
♥ anonym♥ Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Forrige gang jeg var gravid kjente jeg spark fra nøyaktig uke 12, men legen trodde ikke på meg og sa det ikke var mulig... men jeg vet at det var det, kjente det første gangen tidlig også, og det glemmer man liksom ikke. (hvordan det kjennes liksom) (økte jo selvfølgelig kraftig i styrke ettehvert da... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå