mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Dersom man spiser noe det ammende barnet reagerer på, går dette da direkte over i melken med det samme? Eller tar det litt tid før det gir utslag? Og hvor lenge blir melken min påvirket av maten jeg spiser? Skal jeg pumpe meg helt tom rett etter at jeg har spist? Vil den nye melken som produseres da være uten det som påvirker barnet?
mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 17. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. november 2008 Hmm... Ingen som vet? Dytter litt jeg...
zikosmor:) Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 dette lurer jeg også på så håper du får svar:)
mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 Da får vi dytte litt igjen da...
mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 Ingen som vet? Dytt...
Katsi Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Det hjelper ikke om du pumper deg med en gang, lønner seg nok å vente litt med å pumpe... Har ikke noe eksakt tid, men jeg ammet/pumpet like før jeg skulle spise/drikke noe som jeg visste barna reagerte på. Så ventet jeg et par timer før jeg pumpet igjen og denne melka kastet jeg...
mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 19. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2008 Ok.. Bør jeg være "tom" før jeg ev. begynner å spise det hun ikke tåler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå