StineMor_2007_ Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 bor selv i bergen.. vi er ikke prøvere men jeg har en følse av at noe er på gang her.. er 3 dager over ikm no... morro å bli kjent med fler=)
Rotte-mamma Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Hei! Er fra Bergen, bor i Bergen og satser på baby i Bergen så snart som mulig:-) Har du planer om test snart?
StineMor_2007_ Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 hei=) har planer om å teste til torsdag om ikke tr har kommet til da.. så er enda noen dager igjenn.. for føler på meg at det skal komme og at den ikke kommer hehe.. har mensmurringer oxo forsvinner det igjenn.. så kommer det på igjenn etter en dag.. har ei datter på 13 mnd men med hu ble jeg dårlig i uke 11.. fant ikke ut jeg var grvid før da.. så var ikke sånn så tidlig med hu... men no flyr jeg mye på do, er kvalm av og til, trøtt og slapp og oppblåst.. har du noen fra før? prøvd lenge dere??
Rotte-mamma Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Hei! Har et håp om at jeg hadde feste blødning sist torsdag, trodde det var mensen først men så forsvant den igjen og hadde kun mensen murringer igjen. Tok en test torsdag fordi mensen var for sen, negativ selvsagt, men kommer til å ta en ny i morgen for å være sikker. Har en gutt på 5 fra før hadde lite syptomer med han. Vi har faktisk ikke begynt å prøve enda, samboer kommer hjem fredag så da begynner vi prøvingen for fullt:-) Er beldig spent på hvor lang tid vi kommer til å bruke. Hadde vært flott og slippe billig unna og allerede vært gravid:-) Syns du høres gravid ut jeg:-) Men syns selv det er så vanskelig å vite om mine "symptomer" faktisk er det eller om det bare er ønske tenking...Hvor i Bergen er du fra?
StineMor_2007_ Skrevet 16. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2008 åja=) krysse fingrene på at det er noe på gang hos dere da=) jeg testet selv 3 negative med hu jeg har hehe.. ja er det samme jeg tenker om det er falske eller ønske tenkninger.. så spennende da=) håper du blir klokere på testen i morgen da.. jeg bor i bergen vest.. alvøen... du da??
Rotte-mamma Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Hei! Tok en ny negativ test i dag! Hadde prøvd å ikke få forhåpninger men blir så skuffet allikavell!! Er ikke lenge til vi kan begynne prøvingen nå da. Prøver å trøste meg med at det blir alkohol på julebordet likevel:-) Vi bor i Sandviken vi, trives veldig godt her:-)
StineMor_2007_ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2008 Hei=) ååå det var ikke bra.. ja får trøste deg med at du kan drekke=) testet selv neagtiv no i ste.. men testet 3 negative med hu forje.. så kommer ikke tr får jeg teste på nytt=) åja.. tror jeg vet hvor det er ehhe.. er ikke fra bergen egentlig bare bod her i litt over 3 år hehe
jobber med saken har klart det Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Jeg er bor rett utenfor Bergen. Teller det?? Har ikm til helgen. Håper og tror at det er noe på gang:) Har prøvd i 7 mnd
StineMor_2007_ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2008 ja det teller det=) hvor er du fra da?? håpe det klaffer for dere snart da=) masse lykke til
jobber med saken har klart det Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 Håper jeg og:) Har prøvd i 7 mnd nå Bor på Sotra:) lykke til til dere og:)
StineMor_2007_ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. november 2008 åja.. sotra er ikke langt fra der jeg bor hehe... Alvøen her.. i godvik.. masse lykke til te dere oxo=) men vi prøver ikke altså.. skal ikke prøve før på sommeren i 2010 hehe.. eller etter bryllupet da..==)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå