Gå til innhold

er han smittsomt tror dere???? angående hoste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på beøsk til en liten baby i morgen.. (er bare et par uker)

mini har hostet i snart 2 mnd. fått vite at det er virus og bare må gå over av seg selv. men er han smittsom da? han hoster forøvrig bare på natten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vel smittsom ja. Valget må vel barnets foreldre ta!

Skrevet

Hadde ALDRI dratt på besøk til en 2 ukers gammel baby med et barn som hoster. Det er direkte ufint, spør du meg.

Minsta her fikk RS da hun var 6 mnd og var kjempedårlig (og sliter ennå med ettervirkninger nå som hun er 3.5 år) fordi noen ikke tok hensyn...

Man besøker ikke nyfødte med sjuke unger. Punktum.

Skrevet

høres ut som jeg med vilje vil smitte denne babyen liksom..

jeg glemmer nemlig at han hoster siden han har gjort det så lenge og er jo i helt fin form.. men får prøve å få noen til å passe han når jeg skal innom der en tur i morgen... vil jo IKKE at han skal smitte noen.var derfor jeg spurte.. og hadde jo tenkt å spørre mammaen om det og...

Skrevet

Mente det ikke så skarpt egentlig, beklager om det fremsto sånn. Du viser jo tydelig at du tar hensyn ved at du spør her inne:-)

For min egen del bruker jeg ikke ta med eldre barn på barselbesøk til nyfødte. For det første vil eldre barn alltid representere en smittefare, og for det andre trenger den som nettopp har født litt ro, så er ikke alltid så gøy med masende og herjende store barn.

Skrevet

nå er han ikke så stor da.. 6 mnd..;) så han herjer ikke akkurat rundt..;) og hun vil gjerne se ham for er lenge siden sist..hehe

Skrevet

Hvis han er bare 6 mnd, så greier du jo å holde ditt barn borte fra babyen da, så da stiller det seg kanskje litt annerledes. Det er jo heller ikke så lett å få barnevakt til en så liten baby, og man ammer gjerne osv.

Ring mamma´n og hør med henne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...