Gjest Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Da har jeg 18 dager igjen til termin, og ennå ikke fått pakket bagen... Men nå føler jeg det er på tide! :-) Hva pakker dere? Er det noe som er lurt å ta med, bortsett fra det vanlige (klær/toalettsaker)? :-)
Gjest Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Etter tips her fra BIM har jeg pakket hårføner (skal visst være godt å spyle og tørke nedentil istede for papir), ammeinnlegg (både ull og engangs), brystvortesalve. Og klær til meg selv (ikke for stramme..), litt klær til babyen, tøfler, morgenkåpe, ammesingleter, amme-BH, toalettsaker, lypsl, drikkeflaske med vann, litt energisjokolade, kamera, laddere og svangerskapsdagboken min (til å skrive ned til før de glemmes). Tja, tror jeg har skrevet opp alt nå
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Flipp flapper du kan ha på, både i dusjen og utfor! Morgen kåpe!Noe lese stoff! Amme innlegg når du skal hjem!!IJogge dress! Dette var noe av det jeg hadde med.. skal ha det med denne gangen også!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 ps: sutt! Så lenge ungen suger etter fødsel, ville jeg hatt sutt i tilfelle. Jeg skal også ha med meg bryst pumpe denne gangen!! Fikk så utrolige store jur sist, som ble vonde, fikk ikke lov å pumpe på sykehuset, så det endte med at da jeg kom hjem pumpet jeg blod med den ene puppen!! Huff så vondt!!
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Toalettsaker Joggebukse Tskjorter Ammetopper og bh'er Ammeinnlegg i bommull og ull Lader til kamera, videokamera og mobil Egne bind til hjemreisen Noe å lese på Notatblokk og penn (kjekt å skrive ned detaljer) Kryssord Lepomade (fryktelig tørr luft på sykehus) Og ja.. Til den lille så har jeg med 2 hentesett i str 50 og 56 inkl bodyer og strømpiser Hjemmestrikkede sokker i ull Vinterklær til bilturen hjem Bilsete Et varmt og godt baby chenillepledd Tror det var det hele. Har pakket det meste her så nå kan i grunnen denne lille frøkna bare komme ut å hilse på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå