Gå til innhold

Hva pakker dere i bagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg 18 dager igjen til termin, og ennå ikke fått pakket bagen... Men nå føler jeg det er på tide! :-) Hva pakker dere? Er det noe som er lurt å ta med, bortsett fra det vanlige (klær/toalettsaker)? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter tips her fra BIM har jeg pakket hårføner (skal visst være godt å spyle og tørke nedentil istede for papir), ammeinnlegg (både ull og engangs), brystvortesalve.

Og klær til meg selv (ikke for stramme..), litt klær til babyen, tøfler, morgenkåpe, ammesingleter, amme-BH, toalettsaker, lypsl, drikkeflaske med vann, litt energisjokolade, kamera, laddere og svangerskapsdagboken min (til å skrive ned til før de glemmes).

Tja, tror jeg har skrevet opp alt nå :)

Skrevet

Flipp flapper du kan ha på, både i dusjen og utfor! Morgen kåpe!Noe lese stoff! Amme innlegg når du skal hjem!!IJogge dress! Dette var noe av det jeg hadde med.. skal ha det med denne gangen også!

Skrevet

ps: sutt! Så lenge ungen suger etter fødsel, ville jeg hatt sutt i tilfelle. Jeg skal også ha med meg bryst pumpe denne gangen!! Fikk så utrolige store jur sist, som ble vonde, fikk ikke lov å pumpe på sykehuset, så det endte med at da jeg kom hjem pumpet jeg blod med den ene puppen!! Huff så vondt!!

Skrevet

Toalettsaker

Joggebukse

Tskjorter

Ammetopper og bh'er

Ammeinnlegg i bommull og ull

Lader til kamera, videokamera og mobil

Egne bind til hjemreisen

Noe å lese på

Notatblokk og penn (kjekt å skrive ned detaljer)

Kryssord

Lepomade (fryktelig tørr luft på sykehus)

Og ja.. Til den lille så har jeg med

2 hentesett i str 50 og 56 inkl bodyer og strømpiser

Hjemmestrikkede sokker i ull

Vinterklær til bilturen hjem

Bilsete

Et varmt og godt baby chenillepledd

Tror det var det hele. Har pakket det meste her så nå kan i grunnen denne lille frøkna bare komme ut å hilse på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...