Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Noen andre som har lagt ut av seg selv? Koselig å se på
Linnemy og prinsessen Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Hmm...Hvor kan man se de da? Må få somlet meg til å legge ut noen jeg også
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 Sånn Da ser man dem på siden min... Ja må få lagt ut du også! Syns det er koselig å se på, hvor store og små andre sine mager er
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Det var da en nusselig mage må jeg si! Hvor langt er du på vei? Har 1 eller 2 stk jeg og på min profil:o) Noe størremage:P
Randis Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Så kos med gravidmage. Jeg har fått kjempemage, men har ikke tatt bilde av min enda. Jeg skal ha jente i april. Termin min ble 10.april. Din?
Elin snart mamma til 3 Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 da har jeg goså vært flink å lastet opp bilder så at du hadde en guttemage faktisk på bildet ditt
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2008 Jeg er 21 uker på vei Fin mage du har da, noe større enn min, men det er jo ikke så rart siden du har to mageboere
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2008 Så spennende da, vi har termin omtrent samtidig. Jeg har termin 9 april Må få lastet opp et bilde du oxo
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2008 Fikk ikke sett bildene dine.... Du må gå på redigere profil og godkjenne at andre kan se dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå