Gå til innhold

Da har jeg lagt ut magebilder ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har lagt ut av seg selv? Koselig å se på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...Hvor kan man se de da?

Må få somlet meg til å legge ut noen jeg også :)

Skrevet

Sånn ;) Da ser man dem på siden min...

 

Ja må få lagt ut du også! Syns det er koselig å se på, hvor store og små andre sine mager er ;)

Skrevet

Det var da en nusselig mage må jeg si! Hvor langt er du på vei?

 

Har 1 eller 2 stk jeg og på min profil:o) Noe størremage:P

Skrevet

Så kos med gravidmage. :) Jeg har fått kjempemage, men har ikke tatt bilde av min enda. Jeg skal ha jente i april. Termin min ble 10.april. Din?

Skrevet

da har jeg goså vært flink å lastet opp bilder :) så at du hadde en guttemage faktisk på bildet ditt :)

Skrevet

Jeg er 21 uker på vei :)

 

Fin mage du har da, noe større enn min, men det er jo ikke så rart siden du har to mageboere :P

Skrevet

Så spennende da, vi har termin omtrent samtidig. Jeg har termin 9 april ;)

Må få lastet opp et bilde du oxo :)

Skrevet

Fikk ikke sett bildene dine.... Du må gå på redigere profil og godkjenne at andre kan se dem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...