Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Han er verdens herligste snilleste mann. Han jobber hardt hver dag, han respekterer meg, han løfter meg frem og gjør meg til et bedre menneske. Han elsker meg til tross for mine særheter og nevroser...eller kanskje nettopp pga av de. Han er superflink med barna, han er min aller beste venn i hele verden. Seksuellt passer vi utrolig godt sammen. Han stiller alltid opp for meg, dag som natt...uansett hvor trøtt han er. Han er stolt når jeg når målene mine, og humoristisk oppgitt når jeg driter på draget. Han holder rundt meg når angsten min råder, han dytter meg frem når spiseforstyrrelsen drar meg bakover. Han vet alt om meg, og fremdeles overrasker jeg ham. Jeg er heldig. Jeg har en bestevenn, en samboer, en livsledsager og en elsker.. Alt i en og samme mann
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 glemt å trykke på anonymknappen?? man ser jo navna på barna dine, sikkert ikke mange familier med 3 barn med de navna der, lett å spore..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Er du virkelig så tett at du ikke skjønte poenget hennes eller er du bare nok en bitterfitte?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Jøss. Tror virkelig ikke du fattet det...!
fumlis og skrikerungene Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Koselig å lese litt hyggelige innlegg innimellom og:-) Blir jo veldig mange klage innlegg her. Så flott du har funnet mannen i ditt liv;-)
Gjest Morn du Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Elskeren er faktisk samoeren hennes, les innlegget og tenk deg om før du svarer!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #11 Skrevet 16. november 2008 Flott å ha en som er ALT! Hvem trenger vel en på si, når man har full pakke hjemme? Så du har all grunn til å være stolt. Min eks måtte ha en elskerinne. Var lei meg lenge etterpå, gitt.Følte meg skikkelig dårlig, og til overs. Vet at jeg strakk til, og at jeg ikke fortjente å bli sviktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå