Gå til innhold

slimproppen gikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare i 29+3 !

hva skjer nå ?

står at d kan ta fra 1dag til 3uker før fødselen er i gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!;)

Vet ikke om det hjelper, i og med at jeg ikke vet om det er fakta, men jeg har hørt at slimproppen kan "vokse tilbake" igjen, om den går såpass lenge før tiden.

Om du er stressa og nervøs for det, så ring jordmor i morgen å hør med henne:) Da kan hun eventuelt sjekke modning og lignende om du er veldig bekymret..

Lykke til!;)

Skrevet

mener å ha hørt at den dannes på nytt om dn går for tidlig??

ikke sikker altså :)

Skrevet

Jeg ville ha ringt til legevakten og bare hørt hva de syns!Hvis det er første, er det ikke noe greit å gå rundt å være bekymret!

Er du virkelig født i 1993, det må jeg si, du er tøff!!Masse lykke til,det går nok bra:)

Skrevet

Har skikkelig magesmerter nå, svetter å føler meg helt på tur.

Skrevet

Ring legevakten du, kanskje du har kort livmorhals!!Da skal en være i ro! Leger har mer peilig enn meg!!De kan skjekke om en evt fødsel er på gang! Gjør ikke noe å ringe en gang for mye enn en gang for lite!!Klem

Skrevet

har stressa endel å gjort utrolig mye i leiligheten, vaska skifta sengtøy lagd masse forskjellig mat osv, har hatt utrolig masse energi var ikke i seng før litt over 4 i natt å våkna litt over ti på morraen helt uthvilt..

Har en følelse av at ho kommer før tia..

Skrevet

Men det beste hadde vært om hun ble værende der inne litt til!For dere begge tror jeg!

Skrevet

Ja !

Men er i en heldig situasjon, med foreldre som gleder seg å bryr seg å en barnefar jeg har vært sammen med to år å som gleder seg like mye som meg å som jeg bor sammen med , vi har å penger så vi klarer oss for han jobber, så trenger ikke stønader osv :)

Skrevet

Det er kjempe bra! Jeg har hatt lyst på unge siden jeg var 15 år!!Syns du er tøff jeg!

Jeg måtte først finne han jeg skulle dele livet mitt med:) Og barn er det største av det største, du har ei utrolig gøy,noen ganger slitsomt, men mesteparten bare gøy tid forran deg!!

Men du vet du har krav på engangs stødnad!!Lurer på om det er rundt 35 000!

Men syns du skal ringe legevakt bare for å være sikker!!

Skrevet

men hva skal jeg si ?

ringer føden isåfall..

Hater å prate i tlf..

Skrevet

Er jo bare å fortelle slik det er! Førstefødende og slimpropp som har gått! Kramper i magen, redd for kort livmorhals, fortidlig fødsel!Hør om de syns du bør ta deg en tur for å bli undersøkt!

Skrevet

Du bør ringe altså!! Ditt ansvar at han ikke blir født så tidlig! Det er nå man kan gjøre noe med det!

Det er ikke noe moro å føde et prematurt barn (selv om det i de alle fleste tilfeller går bra. Ikke tenk tanken angang at du ikke liker å snakke i tlf.

Jeg har mye stolthet selv, og ønsker ikke å være til bry unødvendig, men det er jo litt av et ansvar vi har når vi skal passe på dette lille nurket vi har i magen. Bare et lite spark i rompa fra ei som trenger å sparkes litt i rompa selv noen ganger :)

Skrevet

Har også hørt at slimproppen kan dannes på nytt, om den går lenge før den burde.

Hos meg gikk slimpppen nesten 1mnd før jeg fødte...

Hadde også ringt føde for å få en sjekk

Skrevet

Dytt... Hvordan gikk det med deg?

Skrevet

Hei !

Var hos legen, å han sa at det kom nok til å gå fint å at den kan dannes på nytt.

Men hvis vannet gikk skulle jeg legge meg rett ned å ringe ambulanse, for ho ligger i sete..

Skrevet

Det var godt å høre:-) Masse lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...