Amazing Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Har siden uke 16 hatt mye kynnere, men er sykmeldt 50% og det har hjulpet en del synes jeg... Men nå de sise dagene har kynnere blitt sterkere og kommet oftere igjen.. I dag har det egentlig vært ganske ille, og blir sliten av å hele tiden ha vondt og at magen strammer seg om man såvitt snur på seg.. I tillegg har jeg begynt å kjenne litt nedpress, det svir skikkelig nedi der, og det kjennes ut som hodet borrer seg nedover. Synes dette er vel tidlig, siden jeg bare er i uke 30....!? Kan ikke huske det var slik sist svangerskap! Noen som har det på samme måte? Skal jeg bare forsette som før, eller bør jeg prate med jordmor eller lege om det ikke blir bedre?!
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Hei du! Jeg har det på samme måten.. Mange og sterke kynnere med nedpress opptil flere ganger for dag!! Blir som deg..helt satt ut og utrolig sliten av det! Jeg spurte legen da jeg var det på kontroll i uke 28, og han sa det var modnings-rier og helt normalt! Han sa også at det var bra de hadde begynt, for da begynte kroppen å forberede seg på fødselen! Så foreløbig tar jeg det rimelig med ro jeg...men jeg har ei snuppe på 5 år fra før og satser på at at jeg vil kjenne igjen skikkelige rier når de kommer!!
Gjest Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Jeg hadde falske rier fra uke 30 til uke 38 før snuppha mi kom... Var utallige ganger på føden men ble sendt hjem med sovepiller. Modningsrier,falske rier,stress,hodet festet seg å hun kom 2 uker før termin. De kynnerene du har nå er kroppen din som hjelper den lille ned i bekkenet..Du kommer sikkert til å ha en dag med kraftige rier snart som vil fortelle deg at hodet er festet.
Amazing Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 Tusen takk for svar jenter! Ja, rier kommer jeg nok til å kjenne igjen jeg også... Lillegutt er 2 år, så er liksom ikke så lenge siden sist! Men da skal jeg prøve å slå meg med ro med det, og være glad for at kroppen forbereder seg til fødselen som forhåpentligvis ikke skjer før om et par mnd... Men blir faktisk utrolig sliten av å ha så mange kynnere hele dagen.. Flere erfaringer mottas med takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå