Gå til innhold

Snille mamma`n og pappa`n min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært bortreist til London fra torsdag til søndag, og med en travel hverdag i ny jobb, ny graviditet og en liten en som krever full oppmerksomhet er det ikke så lett å få gjort like grundig husvask alltid. Så da vi var borte, vasket mamma og pappa hele huset (utenom bad og vårt soverom), tørket støv, ristet alle tepper, renset takrenner og vasket kjelleren og fjernet alt støv/spindelvev og søppel (vi har en råkjeller vi kun bruker til å ha vaskemaskin og tørketrommel i). Trodde egentlig jeg skulle bli sint, for jeg har lett til å ta ting til meg som kritikk på at jeg ikke gjør ting bra nok, men de gjør det kun fordi de vil hjelpe oss med hverdagslige ting. Spesielt glad var jeg for vask av kjøkkendørene på framsiden =) Har en dag igjen av ferien min nå, og den skal jeg nyte fullt ut uten å ha masse husarbeid hengendes over meg!

PS: Og i tillegg hadde de fylt opp kjøleskap med pålegg og melk, og kjøpt inn frukt og brød.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA..vi er heldige som har så snille foreldre!!! ;)

mamman og pappan min kom i dag og hjalp til med å vaske

ned nye huset vårt..(ikke helt ferdig enda,men godt i gang)

neste helg flytter vi!!!!

de vet ikke at jeg er gravid enda,men jeg setter veldig stor pris på all

hjelpen vi får...

(tror mamma har en mistanke..hehe,men hun sier ingenting)

nyt den siste feriedagen din!!!!

Skrevet

Å, så kjekt med nytt hus! Håper vi og får sjans til å bygge/kjøpe et relativt nytt hus etterhvert (foreløpig bor vi nabohuset til svigers, får bo der gratis så vi har det greit mens vi får spart opp litt penger). Og det er kjekt når foreldre fortsetter å være foreldre selv om vi er blitt "store" og flyttet ut :o)

Lykke til med flyttinga!

Skrevet

Ikke sant det er deilig? Her var foreldrene mine forrige helg og vasket. Vinduer og alt! Ordentlig julevask. Det var deres julegave til meg i år - den sto øverst på lista for å si det sånn!! Så nå gjenstår det kun for meg å holde det fint her - og det skal jeg vel få til :)

Kos deg i nyvaska hus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...