ღhælgelainnღ Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Pleier å se på programmene hennes på tv og må si jeg er ganske fascinert. Det virker så utrolig ekte det hun fremstiller på tvn, men samtidig blir man jo litt skeptisk.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Ja, jeg tror det er mer mellom himmel og jord enn...andre steder *ler*... Har en søster som er veldig motagelig, om ikke et medium direkte. Ang. Lisa Williams så er det jo sånn at det er grader av hvor mye man tar inn, og så tror jeg nok de klipper vekk mesteparten av de tingene hun "tar inn" som ikke er riktige. Sånn sett er nok Åndenes makt mer "ekte" for der tar de jo direkte feil av og til. ;o)
ღhælgelainnღ Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 Helt enig med deg. Jeg tror også de har redigert bort en del som hun har bommet på. Det ville være FOR utrolig om alt hun sa stemte 100%. Men det blir kanskje ikke så interessant for seerne om hun faktisk tar feil noen ganger. Her må det være mest mulig action og full klaff, ellers er det ikke noe gøy å se på.
Tante Blås Squaw Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Jeg tror på evnene hennes, ja. Og jeg er en skeptisk sate ;o)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Hvis ikke så må jeg si det er rart at ikke menneskene hun møter er mer kjent, for de er i så fall noen av de beste skuespillerne jeg har sett. Men tror nok de redigerer bort en god del.
Milletrille Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Jeg er ekstremt skeptisk til sånt, spesielt når det er på tv, mange muligheter til å manipulere der. Godt mulig det er noe i det de viser, men før jeg opplever det selv, velger jeg å tro på ting som faktisk er håndfast. That's me
Gjest Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Nei, jeg tror det er klippet sammen på en behendig måte. Virker på meg som om hun "snakker de etter munnen" og sier det de vil høre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå