Gå til innhold

"fotpose" til TFK vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I dag har Snupp og Snupp flyttet over i sportsvogn delen i vår TFK vogn..de er 6 mnd og en uke!

..men har jeg hørt riktig når jeg mener å ha hørt fra noen andre TFK tvillingvogn eiere, at det finnes en form for fotpose..type trekk til denne sportsvogna?..noe annet en regntrekke?

..og eventuelt hvor kan denne kjøpes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vurderte å kjøpe et "leg-cover" fra babyjungle, men fant ut at vi klarer oss uten. Vi skiftet til sportsdel i desember i fjor, de første månedene brukte vi den nederste delen av storm-trekket (den svarte delen) som fot-trekk, hadde det utenpå dunposene, uansett vær. Synes det ble litt lunere, vognen er jo ganske åpen.

Ser ut som de fortsatt selger "leg-cover" hos babyjungle.nl: http://www.babyjungle.nl/english-twinners.htm

Skrevet

Har vært i kontakt med babyjungle.nl, men de har ikke "leg-cover"selv om det er bilde av det på hjemme sidene deres...

Stormtrekket får jeg vel kanskje kjøpt på Barnas Hus?

Fulgte ikke med vogna når vi kjøpte den...

Skrevet

Bøllefrøene har det - har ikke brukt det nå som hun har poser. Du kan jo høre med henne om hun mener det er verdt pengene :-)

Skrevet

Hei

jeg har fotposen.. fikk den med da jeg bestilte fra nederland.. jeg har ikke brukt den veldig mye.. brukte den litt før jeg begynte med poser.. tenker å bruke den når det blir skikkelig kaldt... og når det snør..

jeg har brukt den noen dager når det regner skikkelig mye..selv om regntrekket er bra.. så føler jeg at fotposen beskytter litt!! vet ikke om jeg hadde savnet det om jeg ikke hadde det... spørs jo litt hvordan poser du bruker.. den er også litt vanskelig å feste hvis du bruker bøylen over vognen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...