Kickie Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Huff... er nervøs jeg. Håper, håper, håper at alt står bra til med det lille gullet mitt. Bryr meg ikke døyten om hvilken kjønn det er så lenge spiren min har det bra!
snart mor til 3 Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Det går nok bra skal du se..gjør som regel det.. er den vanlig UL du skal til er det ikke?? *krysser fingrene for deg* uansett jeg...så håper jegå se deg her inne imorgen med et smil om ansiktet.. hvilket kjønn disse små nydelige vesenene har er uvesentlig ja.. det viktigste er at de er friske...det er alt man kan håpe på.. det å få friske barn....
Tigerlily79 Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Da er vi i samme båt! Jeg har også UL i i dag, men er egentlig ikke så veldig nervøs. Var hos legen og hørte hjertelyd på fredag, og tror at jeg kjenner liv hver dag nå. Tror, altså, for jeg aner jo ikke hvordan det kjennes ut, men det er noen bevegelser i det riktige området. Håper den lille ser frisk og fin ut også. Hvor skal du, forresten? Jeg kal på Ullevål klokka 14.00.. Det er sikkert ikke noe å bekymre seg for, det blir helt sikkert en flott opplevelse. Lykke til i dag, da! Og gi gjerne beskjed om hvordan det gikk!
Kickie Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 Alt sto bra til med den lille idag! Var så utrolig deilig å se. Ble tårer i øynene på både meg og samboer ja. En sinnsykt flott opplevelse. Ble så virkelig da vi fikk se de små tærene og den lille nesen. Hihi H*n var veldig aktiv, så ikke så lett å få gode bilder, men som jordmor sa; det er jo bare et sunnhetstegn. Tigerlily79: Var på Haukeland i dag kl 9. Veldig glad for at vi hadde så tidlig på dagen, ellers hadde jeg gått rundt å vært nervevrak i hele dag. Men nå er det slutt på bekymringene. Nå skal resten av svangerskapet nytes (ihvertfall til jeg får bekkenløsning og ryggplager... hehe) Ha en fin dag alle sammen!
Kickie Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 Og, ja. Det var den vanlige ultralyden. Faktisk veldig deilig å være ferdig med den. Hehe. Men ja, jeg går rundt å smiler som en sol!
Tigerlily79 Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Så godt å høre! Håper jeg får den samme beskjeden senere i dag! :-) Ha en fin dag, du også!
Tigerlily79 Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Da har jeg også vært på ultralyd, og sett en sprellende og aktiv liten GUTT i magen! :-) Fantastisk opplevelse å se at alt ser fint ut, han har lange fine bein, fine fingre og tær og en søt liten oppstoppernese!
frua Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Skjønner deg godt. Jeg var på besøk hos en jordmor i helgen og fikk anledning til en sniktitt. Skal på ordinær UL om to uker, er bare 17 uker nå og det er visst best å ta ord. UL i 19. uke. Min lille satt i yogastilling og skjulte "identiteten" sin godt. Vinket litt til oss og alt så bra at. Men, jeg gikk inn med delte følelser - selv om det er sjelden noe er galt, så kunne det jo hende at det var vår lille som var en av de sjeldne... Gikk ut igjen med godfølelse og noen søte bilder. Fikk tips om å spise noe søtt rett før neste UL - da blir den lille mer aktiv og sjansen for å se kjønn er større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå