Gå til innhold

cerazette

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

igår tok jeg første tabl. idag blør jeg som vanlig mensen... normalt?

fødte for 7 uker siden. fullammer. har ikke fått tilbake mensen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg blødde fra første dag på cerazette og fram til jeg slutta på den! Kjenner en drøss med andre som har sluttet på grunn av syke blødninger.

Begynte på nuvaring i stedet jeg.

Skrevet

jeg blødde fra jeg begynte til jeg sluttet, åsså ble jeg veldig humørsyk,fikk hodepine, å la på meg. ble gravid me nr 2 med en gang jeg sluttet,selv om vi brukte kondom. nå har jeg kobberspiral å er kjempe fornøyd:)

Skrevet

Jeg hadde mensen helt normalt mens jeg gikk på de. Veldig forskjellig hvordan man reagerer på prevensjonsmidler...jeg ble derimot gravid med tvillinger mens jeg gikk på de...

Skrevet

begynte faktisk på den for å slutte å blø,hehe,funka fint,men jizzes for noen humørsvinginger jeg fikk,hold på å sprekke,så kutta ut den og skulle begynne på vanlig p-pilla,da satt jaggu lillebror i magen min,hehe =)

brukte conludag etter hans fødsel,aktet ikke gå med slike humørsvinginger mer,hehe

Skrevet

Digger de pillene, blør en gang hver 6. mnd og da er det ikke så mye heller.

Skrevet

Har funka bra. Hadde to småblødninger ved mensdato,men etter det har jeg ikke hatt mensen noe mer. Litt mindre libido,men dog

Skrevet

Blødde ofte og mye da jeg brukte de samtidig som jeg ammet.

Skrevet

Jeg får nesten aldri mensen jeg.. kanskje hver 5. mnd. Har vært sånn siden jeg startet får flere år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...