Gå til innhold

Medlemsliste for august 2009 klubben


siviasak

Anbefalte innlegg

Har bare lest om jenter som har et ØNSKE om å bli medlemmer i denne terminklubben, så jeg tenkte jeg skulle starte en tråd for oss som har medlemsskapet "i boks".. :-)

 

Jeg har beregnet terminen min til å være 04. august, og har da den æren av å erklære medlemslisten for åpnet!

 

Ønsker mange andre velkommen etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vel melde meg på her jeg og siden det ser ut som jeg får et til augustbarn:D testet positivt hos legen i deg, er ikke sikker på termin dato enda da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen:) Endelig kan eg melde meg inn i en terminklubb:) I den 8pp satt spira...håper vi:) Testen i dag var hvertfall positiv!!! Termin 01.08.09. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv bllodprøve idag, ikke fått utslag på urinprøve enda, så jeg er bare 3 uker på vei, dvs termin i august en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men man kan vel få positiv på urinprøve ganske tidlig også?

ifølge min mens kan jeg ikke være mer enn 1 uke, men har testet positiv både hjemme og til legen.. men så har jeg også hørt at man kan ha mens en gang etter man er blitt gravid også, så egentli har jeg ikke peiling på hvor langt jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!! Testet positivt idag! Er kjempeglad! Har en fantastisk toåring fra før, og det er litt rart å være tilbake på BIM..

Men jeg vet ikke helt om det er her i august jeg hører hjemme. Hvordan finner dere eksakt termin selv? Er det bare å telle førti uker fra første dag i siste mens? Vet veldig godt når jeg hadde eggløsning og når barnet ble laget : ) men det har kanskje ikke noe å si?

Hilsen grønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 1.august, og dette blir mitt andre barn :) Er i ekstase, gleder meg sånn over dette. Håper spirene til oss alle holder seg i magen i åtte mnd til :) Gratulerer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper håper jeg snart kan bli offisielt medlem! Er over tida og skal ta test snart (vil vente noen dager til) Vil også ha termin ca 4. august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Eg ha egentlig termin 30 juli, men sidan eg e født 4 august sjølv, er eg sjølvsagt veldig glad i den mnd. Derfor ha eg rett og slett tenkt og holda igjen til August. Det skulle vel gå fint, er berre to dagar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi den i boks denne måneden, termin 7.august. Håper den sitter denne gange!! Så nå er det bare å klare å lure seg gjennom julebordsesongen uten at folk skjønner hva som er på gang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 5.aug, og håper det går greit å lure seg gjennom div julebord og julefester uten at noen skjønner tegninga;) Håper virkelig også spiren sitter denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp!!

jeg er og klar for klubb:)

termin etter babyverden er 4aug og bim sin er 5aug!

 

som jeg gleder meg!!!

lykke til alle sammen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...