Gå til innhold

Hva skjer a?

lisasmurf med 2 herlige små

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg hatt minimal matlyst. Har virkelig ikke lyst på noe. Jeg får i meg mat, men ikke så mye som jeg sikkert burde spise. Tidligere i uka var jeg skikkelig slapp og litt uvel, men nå i helga har jeg hatt mye energi. Babyen er veldig aktiv da, så hun har det nok bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel bare noen mindre gode dager, og så lenge du klarer å spise litt, og ikke har verken oppkast (utenom det vanlige) eller diaré, så går det nok sikkert over.. jeg har også en periode med dårlig matlyst akkurat nå.. er liksom ingenting jeg har lyst på..

Skrevet

Jeg har også mindre matlyst nå på slutten. Tror det er fordi :

- jeg beveger meg mindre

- det er mindre plass i magen - orker lite mat av gangen, da det blir veldig trangt når jeg spiser

- jeg lider av forstoppelse en god del, og får alltid mindre matlyst da - det er jo også logisk - næringen blir lengre i kroppen, så kroppen får tid til å ta til seg mer næring. Kanskje ikke så rart at man da trenger mindre nytt påfyll?

Tror ikke det er noe farlig å spise litt mindre en stund, så lenge man lytter til kroppen og passer på at det man spiser inneholder litt næring...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...