Gå til innhold

Man har ikke mensen når man er steril

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Skal vi krangle om det?

Skrevet

sa grisen å gikk å la seg i bingen sin å følte seg veldig lur.

Men resten av dyrene på gården lo av henne.

De var veldig enige om at, tydligvis er ikke alle griser så smarte.

Skrevet

Faen, nøffemor! Er du så tjukk i huet, eller vil du bare provosere?

Skrevet

Hvis nøffemor er steril, så tyder det på at iq'en rendte ut med siste rest av mensen.... hehehe

Skrevet

Hahaha, er det alt du klarer å krangle om? mensen har du hele livet, helt til du kommer i overgangsalderen + + +... enten du er steril eller ikke

Skrevet

Tja, vil heller snu på det: Hvis man ikke har mensen (altså eggløsning), er man steril. (Inntil man eventuelt får eggløsning igjen.)

Hva mener du egentlig med dette innlegget, nøffemor?

Skrevet

Lurer også på hva Nøffemor mener med innlegget sitt...

Men det kan nok ligge noe i det som hun og prebs sier,,...

Jeg har en veninne som bare er 25 år. HUn får ikke mensen av seg selv og har fått noen tabeletter av legen for at den skal komme. Det skjer ikke akkurat ofte at hun får mensen. I tillegg prøver hun og kjæresten nå å få barn, men ingenting skjer, så det er mulig at hun kan være steril.. Eller har vanskelig for å bli gravid...

Skrevet

Jeg har pcos og har ikke alltid hatt eggløsning selv om jeg har hatt blødning! Så det er ikke sant at dersom en ikke har eggløsning så får en ikke mens!!! Livmora gjør seg uansett klar til å ta imot et egg hver mnd uavhengig om egget kommer eller ikke. Dette VET jeg, for det har gynekologen min forklart meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...