Gå til innhold

TØYBLEIER.

Mamma til Leon Aleksander<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst og begynne med tøybleier, er jo mye billigere i lengden.

Må man kjøpe nye etter hvert som barnet vokser? Eller er de justerbare?

Noen som har noen tips om hvilke som er bra?

Hvor mange bør man ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter jeg

Gjest nickedokka
Skrevet

Det fins justerbare onesize-bleier. Jeg har bare erfaring med brettebleier (gasbleier 70x70 cm som brettes, jeg har ullbukser som sperrelag) og bumgenius onesize. Liker begge, og håper de varer ut bleieperioden. Men junior er ikke året enda så det gjenstår å se=) Har 24 brettebleier, viv gamle håndklær ol som jeg bretter inni for mere oppsugingsevne, 3 ullbukser i bruk for tiden og 12 Bumgenius.

Gjest nickedokka
Skrevet

Og en rull med rispapir som samler opp bæsjen, kan kastes i do, og ca ti brillebukser som tetter rundt lårene når man bruker brettebleier i mm-bæsjperioden. Den er det gjerne litt spredning på, så det er kjekt med litt ekstra tetning=)

Skrevet

Her i huset går det i Bumgenius onesize , de er helt supre! Har 24 stk og det holder noen dager. Da han var mindre brukte vi Fuzzi Bunz, men må innrømme at jeg synes BG`ene er bedre i passform til min sønn på 14 mnd. Hvertfall nå...FB brukte han da han var nyfødt og opp til 5-6 kg. Fbène er i forskjellige str, så da må man kjøpe nye etterhvert som barnet vokser, og da blir det jo mye dyrere også...Vi bruker rispapir inni for å samle opp bæsjen.

veldig fornøyd og ikke det granne slitsomt...eh bortsett fra når man er bortreist på steder uten vaskemaskin da ;) Så her blir det vaskemaskin på hytta til sommeren....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...