På`an igjen...har født... Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 har prøvd å ta metolatum under bena, hun ligger høyt med hodet og hun har fått vann men hun hoster konstant. noen tips???
prekæs Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Er hun over ett år kan du prøve en ts honning blandet i ca 1,5 dl lunket vann. Og hold henne gjerne foran ett åpent vindu for å trekke inn kjølig kveldsluft.
mamma til c og d Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Her hjelper det å ha det ganske kaldt på soverommet, hvis hun hoster veldig mye og er tett får hun litt efedrin synes når hun får løst opp litt at hosten avtar.
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Hostesaft gir vi til vår gutt... Skyt meg den som vil. Han hoster hele nettene, og ingen får sove. Dette er ikke hoste med slim altså.
Gjest Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 her er det kun hoste saft som funker når minstemann hoster på sitt verste....... har fått efedrin av legen og den løser opp bra.
På`an igjen...har født... Skrevet 16. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2008 jeg har bare solviplex mot slim hoste, men hun har tørr hoste så vet ike om det hjelper.
prekæs Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Skyte deg. For de du bruker hostesaft mot hoste? Joda. Det høres jo unaturlig ut;)
prekæs Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Da syns jeg du skal prøve hostesaft. Trodde du ikke hadde det jeg.
På`an igjen...har født... Skrevet 16. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2008 vi får håpe det roer seg snart, har gitt henne solviplex hun hoster enda men det tar nok litt tid før det evt hjelper.
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 Barneleger er imot hostesaft her i byn hvertfall, en gang vi var på barneavd hadde de ikke hostesaft faktisk. Vi bruker forresten Solvipect mot tørrhoste også, funker det
sannamin* Skrevet 16. november 2008 #11 Skrevet 16. november 2008 Jeg ville prøvd hostesaft...Selv om de ikke gir det til småbarn. Vet ikke hvor gml hun er ? Uansett, datteren vår har slitt med bronkitt i flere uker.Og grensen var nådd før helga. Hun hostet HELE natta og dagen. Legen på legevakten skrev ut Cosylan hostemikstur, noe de andre legene ikke ville gjøre. Hun fikk bare en liten dose og fikk slappet av. Hostet noe men det er jo bare bra. Med tanke på slim i bronkiene. I tillegg fikk hun fluitide mot tungpusten. De blir jo totalt utslitt de stakkars små. Man gir jo ikke i store doser uansett. Man passer jo på. Cosylan gir de fra 2år, men datteren vår er 1 år. Hun fikk kun 2 små doser i løpet av 12timer.Ble litt sløv, men hosten ble redusert. Nå hoster hun kun av og til. Mest om kvelden når hun kommer i sengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå