Handsome Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Skal virkelig min lille sønn på 5,5år vokse opp i et samfunn som dette? Skal han ikke få muligheten til å få de samme gledene som vi hadde da vi var unge. Nei, nå er de tid for forandring! Åge's dager er talte! VI trenger et Norge å være stolte av,og noen som kan redde nasjonens ære! Kom igjen, damer! Samle dere. Vi tar kvinnekampen på nytt. Oppfordrer sterke grupper som Ottar og lignende til å reaktiveres. Vi kjemper for ett bedre NORGE. GI barnene deres noe å være stolte av, og gi oss menn troen på ett sterkt Norge tilbake. DEt kommer dere til gode, i form av fritid, og hyggeligere ektemaker!! TOM FOR NORGE!! Registrer dere i dag, og bli medlem! Besøk tomfornorge.com Ha en strålendes SØNDAG!! Samle dere godtfolk!
Gjest Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Hva i huleste heiteste er det du prøver å formidle?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Den som bare visste;)
Handsome Skrevet 16. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2008 Forandring. Barna våre trenger helter og gode forbilder å se opp til. Det har de ikke nå. Tom For Norge!! besøk www.tomfornorge.com mvh, bekymret mamma
Dronningen! Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Jeg tror ikke HI er full, bare litt glad i fotball:o)
Turid Laila Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Bare fordi landslaget i fotball er dårlig så har ikke barna forbilder og helter å se opp til?
Gjest Skrevet 16. november 2008 #9 Skrevet 16. november 2008 Et samfunn som dette? De gleder vi hadde når vi var barn? JEg trodde faktisk dette innlegget handlet om noe LITT viktigere enn hvem dust som trener landslaget, jeg mener 22 menn som løper etter en og samme ball og tjener uhorvelig med penger og er søkkrike, mens barn andre steder i verden sulter, blir voldtatt, drept, tatt fra foreldrene for en fremtid som barnesoldater. Litt perspektiv har da aldri tatt livet av noen eller?
meg & to små vampyrer Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 Dette syns jeg var veldig lite viktig å mase om altså HI.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. november 2008 #12 Skrevet 16. november 2008 Generelt skeptisk til trenere som er så feite at de seriøst ikke ser ut til å kunne løpe 4 minutter sammenhengende. Og dessuten hadde han jo veldig suksess i viking og lillestrøm. Han er nok mannen til å lede ett landslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå