Gå til innhold

hmm.. svangerskapssymptom??


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Først: jeg ønsker IKKE å være gravid!!! Men den siste uka, en drøy uke vil jeg tenke, så har jeg hatt ømme bryster.. Det går litt opp og ned, men mest så er de vonde. Jeg har hormonspiral, og aldri blødninger så jeg har ingen styring over syklus. Men tankene mine svirrer rundt... har kjøpt graviditetstest i dag som jeg skal ta i morgen tidlig. Hva om den er negativ, jeg kan vel forsatt være gravid om jeg tester for tidlig.. Det jeg vel egentlig spør om er hvor tidlig kommer disse symptomene?? Forige gang hadde jeg veldig ømme bryster, det var det første jeg kjente.. etter å ha hatt det et par dager testet jeg postivi, et veldig svakt kryss.. Og ettersom tankene surrer så kjenner jeg jo kvalmen innimellom... sikkert bare psykisk... og et sykt behov for klementiner! Det er nok bare psyken som spiller meg et puss! For er jeg gravid så vet jeg ikke helt hva jeg gjør....!!!! Skulle bare ønske at en test kan si helt sikkert. Er det sikrere tester hos legen? Tester de positivt tidligere enn de man får kjøpt på apoteket??

Hva kan ømme bryster over lang tid være om det ikke er graviditet?

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...