Gå til innhold

Har du en elsker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

av og til skulle jeg ønske at jeg hadde en elsker som kunne tilfredstille de andre behovene, min mann ikke kan tilfredstille..men jeg kommer ikke til å gjøre det.:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks, eier ikke evne til å lyve og mannen min hadde ikke godtatt at jeg hadde meg med noen andre på si, så den gang ei ;-)

Skrevet

Nei, men hvis du hadde hatt en mann som godtok det eller du var flink til å lyve, da ville du hatt en elsker? Oki, fint svar.

Skrevet

Ja,jeg har.Men så er jeg singel også.

Skrevet

Jeg har samboer og en baby. Har også en elsker...

Skrevet

har to barn og en samboer + en elsker jeg treffer 1-2 ganger i året :-) fungere bra det for meg

Skrevet

Ja, er alenemor og har en elsker som er gift og har 2 barn. Jeg syns det er veldig hendig, orker ikke sånne kjærestegreier nå, er ute etter sex, og det å få det av en fast elsker er bedre enn tilfeldige på byen opplegg.

Skrevet

Herregud!

Dere som har barn og samboere og elskere på si, bør faen meg skamme dere.

Blir kvalm av å tenke på at det finnes så egoistiske mennesker!!!!!

Skrevet

Ja ja, her har du en bøtte å spy i, anonym 20:31! ;)

Skrevet

Jo, om jeg hadde vært sammen med en som syntes det var greit så kanskje. Eller om jeg hadde vært typen til å lyve i øst og vest så hadde jeg sikkert ikke hatt skrupler med å skaffe meg en. Men jeg er den jeg er, så niks, ingen elsker så lenge jeg har min kjære.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Var smart nok til å finne meg en ordentlig mann, som kan tilfredsstille alle mine behov, og enda litt til :)

Skrevet

åjåjåj!! hør på dette da!! jeg har en elsker som har samboer, men det som er, er at elskeren er bf!!:o:O jeg har meg med bf bak ryggen på samboeren hans! vi fikk barn før han traff henne da:)

Skrevet

Jeg ønsker meg en slags anti-elsker, om det går an å tenke litt utenfor boksen. En som kan gjøre alle de kjipe tingene som å handle, organisere ting, lage mat, skifte dekk osv, mens jeg kan konsentrere meg om å meik løøøøv med min ektemann:)

Skrevet

hehe, det var et godt svar anonym 20:46 ;)

Kanskje flere menn burde tenke på samme måten, ansette en husmorvikar fremfor å ha ei elskerinne ;)

Hilsen elskerinnen til en gift mann

Skrevet

Jeg har hatt en elsker tidligere, men da var jeg singel, han også.

Ville aldri falt meg inn å ha en elsker mens jeg er 'opptatt', eller hatt en elsker som ikke var singel

Skrevet

Ja det har jeg.

Skrevet

åjåjåj!! hør på dette da!! jeg har en elsker som har samboer, men det som er, er at elskeren er bf!!:o:O jeg har meg med bf bak ryggen på samboeren hans! vi fikk barn før han traff henne da:)

Nesten som jeg skulle skrevet det selv,men det var inntil for et år siden.

Da giddet jeg ikke mer,da hadde vi hatt et forhold i 6 år.Vi har et barn på 10 år.

Så det å finne seg mann med barn fra før????

Det blir ikke aktuelt her;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...