Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 av og til skulle jeg ønske at jeg hadde en elsker som kunne tilfredstille de andre behovene, min mann ikke kan tilfredstille..men jeg kommer ikke til å gjøre det.:
Gjest Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Niks, eier ikke evne til å lyve og mannen min hadde ikke godtatt at jeg hadde meg med noen andre på si, så den gang ei ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Nei, men hvis du hadde hatt en mann som godtok det eller du var flink til å lyve, da ville du hatt en elsker? Oki, fint svar.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Ja,jeg har.Men så er jeg singel også.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Jeg har samboer og en baby. Har også en elsker...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 har to barn og en samboer + en elsker jeg treffer 1-2 ganger i året :-) fungere bra det for meg
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Ja, er alenemor og har en elsker som er gift og har 2 barn. Jeg syns det er veldig hendig, orker ikke sånne kjærestegreier nå, er ute etter sex, og det å få det av en fast elsker er bedre enn tilfeldige på byen opplegg.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Herregud! Dere som har barn og samboere og elskere på si, bør faen meg skamme dere. Blir kvalm av å tenke på at det finnes så egoistiske mennesker!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #9 Skrevet 16. november 2008 Ja ja, her har du en bøtte å spy i, anonym 20:31!
Gjest Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 Jo, om jeg hadde vært sammen med en som syntes det var greit så kanskje. Eller om jeg hadde vært typen til å lyve i øst og vest så hadde jeg sikkert ikke hatt skrupler med å skaffe meg en. Men jeg er den jeg er, så niks, ingen elsker så lenge jeg har min kjære.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #11 Skrevet 16. november 2008 Nei, det har jeg ikke. Var smart nok til å finne meg en ordentlig mann, som kan tilfredsstille alle mine behov, og enda litt til
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #13 Skrevet 16. november 2008 åjåjåj!! hør på dette da!! jeg har en elsker som har samboer, men det som er, er at elskeren er bf!!:O jeg har meg med bf bak ryggen på samboeren hans! vi fikk barn før han traff henne da:)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #14 Skrevet 16. november 2008 Jeg ønsker meg en slags anti-elsker, om det går an å tenke litt utenfor boksen. En som kan gjøre alle de kjipe tingene som å handle, organisere ting, lage mat, skifte dekk osv, mens jeg kan konsentrere meg om å meik løøøøv med min ektemann:)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #15 Skrevet 16. november 2008 hehe, det var et godt svar anonym 20:46 Kanskje flere menn burde tenke på samme måten, ansette en husmorvikar fremfor å ha ei elskerinne Hilsen elskerinnen til en gift mann
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #16 Skrevet 16. november 2008 Jeg har hatt en elsker tidligere, men da var jeg singel, han også. Ville aldri falt meg inn å ha en elsker mens jeg er 'opptatt', eller hatt en elsker som ikke var singel
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #18 Skrevet 16. november 2008 åjåjåj!! hør på dette da!! jeg har en elsker som har samboer, men det som er, er at elskeren er bf!!:O jeg har meg med bf bak ryggen på samboeren hans! vi fikk barn før han traff henne da:) Nesten som jeg skulle skrevet det selv,men det var inntil for et år siden. Da giddet jeg ikke mer,da hadde vi hatt et forhold i 6 år.Vi har et barn på 10 år. Så det å finne seg mann med barn fra før???? Det blir ikke aktuelt her;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå