Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Gikk det greit 1 gangen evnt ble bedre etterhvert? Gruer meg sånn til at poden skal sove borte hos besteforeldre 1 gang..det er i tillegg svigers, hadde slappet mer av hvis det var mine foreldre. Men de kan ikke denne gangen og min foreldre er alltid hos meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 han var 13 måneder, sa sov han hos pappaen sin første gangen. foreldrene mine passet 2 kvelder her før det, så jeg var ute og traff folk på kveldstid 2 kvelder før han sov borte.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Første gang var hos svigers og han var 2.5mnd.Hadde pumpet meg og det gikk bra med flaske. Syntes det var ille å dra derfra og ringte et par ganger hehe.Utpå kvelden så var det helt greit,men klart jeg tenkte på han. Dagen etter så hentet vi han rundt 13tia...gud så godt å få han hjem igjen hehe.Sum av summarum så gikk det greit og ble bedre neste gang:) At det var svigers gjorde ingenting,hun har da oppdratt flere barn enn meg.Stoler på både hun og mine foreldre så var ikke der problemet lå,var bare at jeg savnet han.
Willy Wonka Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Den helgen han fylte 13 mnd var han hos mormor og bestefar fra fredag til søndag. Hadde det kjempe bra hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Det der med at du hadde slappet bedre av hvis det var dine foreldre må du legge av deg.... Min største skrekk i livet er å få en sånn svigerdatter.
Gjest Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 19 mnd, første overnatting var hos svigers. Det gikk kjempegreit!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Min eldste var 9 mnd første gangen han overnattet en natt, jeg var på julebord, men var helt edru og hentet han tidlig neste dag. Det gikk veldig greit, tror ikke han savnet mamma i det hele tatt.. Andremann var nok ca året da han hadde en overnatting, da sammen med storebror. Det gikk veldig greit, de storkoste seg. Minste er nå 18 mnd og har ikke sovet borte enda, vi har ikke så mange vi kan spørre om å ha ungene, og det er liksom ikke noe vits at hun skal sove borte når vi likevel har de to eldste hjemme.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Nesten 2 år og sov da over hos svigers. Gikk veldig fint. Men vi sov der natt til lørdag sammen med henne og så sov hun over fra lørdag til søndag alene.
malingus Skrevet 16. november 2008 #9 Skrevet 16. november 2008 Hun var 11 mnd da hun sov borte første gang! Gikk knirkefritt! Hun får jo så mye godt hos mormor og morfar
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #11 Skrevet 16. november 2008 Herlighet, var jo ikke noe negativt over den kommentaren. Det er jo naturlig at man føler seg mer trygge på sine egne foreldre enn svigers. Man har jo tross alt vært deres barn. Ok at svigers har oppdratt mannen man er med, men fortsatt så kjenner man de ikk eut og inn som sine egne foreldre!! Synes ikke det var noe galt av HI og skrive det... og foresten så kan det jo ligge mye annet til grunn for skepsisen. Ps: Håper du får ei svigerdatter fra helvete når du er så forferdelig bastant. Og rakker ned på HI. Som man reder ligger man.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #12 Skrevet 16. november 2008 3 måneder, hos svigers. Gikk strålende, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #13 Skrevet 16. november 2008 Det må jo være lov å kommentere da. Veldig mange her inne er svigersskeptiske. Og det må være lov å si noe om det! Jeg er glad jeg bare har jenter når jeg ser hvordan en del jenter oppfører seg mot svigers.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #14 Skrevet 16. november 2008 Enig med tråden over. Det er noe vi jenter må jobbe med.... ikke bare akseptere at sånn er det.... For vi må gjøre noe med det. Og jeg er redd for en slik svigerdatter.... ja.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #15 Skrevet 16. november 2008 Jo, det er selvfølgelig sant! Men akkurat i denne tråden var det akkurat ikke passende, HI skriver ikke noe negativt om svigers. Forstår deres frustrasjon når dere leser andres innlegg om at svigermor er et helvete osv.... da forstår jeg deres reaskjon mer! Men her er det vel en mer naturlig grunn til at hun "stoler " mere på sine egne foreldre. Men ja, forstår godt hva dere mener. MEN husk at det fins faktisk svigermødre fra helvete og som man bare ikke går overens med desverre.... og selvfølgelig svigerdøtre!! Det går begge veier, og siden dette er en Barnimagen side så regener jeg med det er få svigermødre/bestemødre som sitter her å spyr sin frustrasjon over håpløse svigerdøttre!! Hadde de vært her så hadde vi fått like mange spydige innlegg om frekke, håpløse, respektløse svigerdøtre:) heheheeheh. Hun stjeler sønnen min:) Hehehhe, tror det er mange svigermødre som tenker det, og oppfører seg som om sønnen er hennes eiendel. Og ikke slipper sønnen fri:) Så siden det kun er svigerdøtrene her så blir det en del håpløs svigermortråder!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #16 Skrevet 16. november 2008 Er jo like mye ungen til mannen din. Tipper han er glad det er hos sine foreldre og ikke hos svigers... (dine foreldre) Det er i tillegg svigers.. kjenner jeg nesten blir litt provosert. Gjett om jeg håper det er ei jente som kommer ut her snart.. Desverre bor svigers litt for langt unna til at det blir overnatting alene der med det første...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #17 Skrevet 16. november 2008 3 mnd. Ikke problem i det hele tatt..
Gutt, jente og ? Skrevet 16. november 2008 #18 Skrevet 16. november 2008 Gutten vår ble to år i forrige mnd og han har enda ikke sovet borte. Har ikke hatt behov for det. Enten er jeg eller pappan hjemme med han
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #19 Skrevet 16. november 2008 Gullet vårt sov hos mormor og morfar første gang da han var 14 mnd. Var litt sutring først men etterhvert gikk det bra.... Tror nok han hadde der bedre enn oss....
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. november 2008 #20 Skrevet 16. november 2008 Da var hun 1 år og 9 mnd. Hos mine foreldre. Gikk helt greit ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå