Meg og knoll&tott Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Satt og leste i ett gammalt se og hør, dær sto det at brittney spears brukte avføringstabletter for å slanke seg... Er det i det hele tatt mulig?? Husker jeg måtte ta tre sånn tabletter etter ene fødselen, var så annspent og redd for å sprekke i stinga osv. så var ikke på do på 10 dager... Anyway, var jo dritvondt i magen... Det er vel bare sånn det er i den bransjen, at kropp teller mere enn talent, men HALLO...
Honningmelon Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Et nok mange som benytter seg av den måten der...
Musemor med tre søte små Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Det er dessverre også en del unge jenter og gutter her til lands som gjør det samme for å bli litt tynnere. Er nok ikke bare i Hollywood.
Meg og knoll&tott Skrevet 16. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2008 Men det må jo være skikkelig ubehagelig... Vondt i magan hele dagen... Nei, jeg holder meg til "gamlemåten", selv om det går littegranne saktere, er iallefall sunnere for kroppen:)
prebs Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Jeg må understreke at dette er en helt unyttig og skadelig måte å "slanke" seg på. Mesteparten av maten er allerede tatt opp i kroppen før tablettene virker, og man mister bare vann og salter. Det er skadelig for kroppen og tarmene. Synes avføringstabletter skulle vært på resept, så hadde man iallfall litt kontroll. Nei, vil man slanke seg, er det "the hard way" som gjelder - sunn mat og mye mosjon!
cherry coke Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 De som gjør det tenker iallefall ikke langsiktig eller konsekvens. Min avdøde mormor var over gjennomsnittet opptatt av vekt og utseende da hun var ung. Hun slanket seg ved hjelp av slike tabletter, og enden på visa ble at hun hadde store mage- og tarm problemer da hun ble gammel. Hun var kjempesyk ofte og det var utelukkende disse avføringstablettene sin feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå