Uro4 Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 SKjønner at det er en bahandling av melken for å fjerne bakterier.., men det sies at gravide skal holde seg unna upastourisert melk og ost... Hvilken melk og ost dreier det seg om?? Kan jeg feks drikke milk shake?
Gjest Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Dersom en vare som selge i Norge inneholder upastaurisert melk skal det opplyses om det. Det vil si at det står på pakken hva som er i det. Det aller meste er trygt, men vær obs på importerte oster. I Norge er upastaurisert melk omtrent ikke å oppdrive, så når du kjøper ting på norske spisesteder er det nok trygt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå