Gå til innhold

Amy :) er du her nå da??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe jo det er det å..

Men er ei som har det nicket her inne... Hu skulle selge ei vogn. Men har ikke sett henne her inne siden...

Skrevet

Tenkte jeg på også:P

Hmm,merkelig da.. hvordan vogn var dette da?

Send henne PM kanskje henne ser det fortere..:)

Skrevet

Har sendt henne pm, men er ikke alle som får sett profilen sin vettu og da funker jo ikke det... Aner ikke hvor ofte hun er her inne...

Er en OTH Søskenvogn hu skulle selge... Jeg trenger en ny en:)

Skrevet

Ok, ja skjønner, men er vel mange sånne vogner på finn.no trur jeg;)

Skrevet

Ja men de er rådyre.. hehe.. Bortsett fra en og den hadde rust på understellet...

Skrevet

Her er jeg! Har ikke vært her på en stund... Vogna kjøpte vi på sensommeren for 3000, det er en 2005 modell, UV nett og regntrekk fulgte med. Den har jo vanlig bruksslitasje, men trekket er helt og ikke falmet. Man ser på understellet at det ikke er årsmodellen, men det må man regne med. Den er jo helt himmelsk å trille da :) En veldig lett vogn. Det fine med den er at den er forholdsvis smal til å være søskenvogn så man kommer lett inn de fleste steder.Vi har brukt den til storebror på snart fire og lillebror på 10 mnd på vei til og fra bhg, har vært kjempefornøyd, men vi trenger den ikke lenger siden storebror nå har "godtatt" søskenbrettet :)

Hvis du er interessert så ta kontakt, det er kanskje lettest på mail: [email protected]

Hadde tenkt å ta 2500,- for vogna.

Forresten, heter jenta di Amy?? Så nydelig navn, var førstevalg her også, men så ble det jo en guttebass til da :)

Skrevet

Ja snuppe nr 2 heter Amy.. Kjempefint navn også er det ikke så mange som heter det her til lands.. Noe jeg fant ut i ettertid:)

Er det ingen bag til vogna???

Skrevet

Hei igjen! Nei, det fulgte ikke med bag på vogna, men det får du vel kjøpt på finn til en rimelig penge. Lillemann var altfor stor for bag når vi kjøpte den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...