Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 gamle datter....skulle stelle henne for natten i dag,da jeg til min forbauselse så at det kom friskt blod,akkuret som blodvann fra skjeden hennes.Ikke mye,men nok til at det kom litt på vaskekluten.Er det noen som vet hva dette er?...har jo hørt i det fjerne at dette kan være helt normalt om barnet er friskt & raskt...& det er hun.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Hadde tatt en tlf. til helsestasjonen, jeg... Sannsynligvis ikke noe galt, men greit å være på den sikre siden.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 ma-79 ja...skal ringe helsestasjonen i morgen...tenkte først på legevakten,men syns mange av de som jobber der er så sløve!...venter til i morgen jeg...skal ta en titt i bleien for & se om det har kommet noe mer...huff ikke greit når de er så små...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Holder sikkert å snakke med HS i morgen vil jeg tro. Der har de sikkert mest peiling på sånt. Anonym 20:01 - hvem er hvem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå