M&K+Påsan <3 Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Hvem har best pris, å hver har best kvalitet?
Mille** Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Vi bestilte familiekalender fra ifolor i fjor, veldig bra kvalitet. Tror de kostet 179,- nå. Har lyst på noe nytt i år, så hvis noen har tips er det bare å komme med det. )
Tingelingelate med to tomater Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Vi bestilte kalender fra www.nfoto.no og den er kjempefin. Det som var så flott med den var at du kunne designe din egen kalender med forskjellige bakgrunner, rammer, ha flere bilder på samme side og tekst. Den kostet 199 kr og det syns jeg ikke er så gale med tanke på at jeg sjekket endel andre leverandører hvor de også tok 199 kr for en helt alminnelig kalender.
M&K+Påsan <3 Skrevet 16. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2008 På fotoknudsen koster kalender 139,- Bestiller kortene på japan photo tenker jeg
Anna Nym :o) Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Bestilt fra optimalprint.no Der kan en ha mange bilder på kortet, og veldig billig Men er litt skeptisk til kvalitet pga prisen. Blir levert fort, så i verste fall rekker jeg å kjøpe nye
mai mammaen til to Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 jeg har bestilt på optimalprint.no der bestilte jeg julekort så har jeg laget kalender som jeg skal bestille på iphoto.. men da tror jeg du må ha mac. veldig fornøyd med de kalenderene.. for dem er store og har masse plass til å skrive på...
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 vi har bestilt kalender på fotoknudsen 2 år på rad, kvaliteten har vært bra den. Vi sender ikke julekort:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå