Englita Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Hei. Er i uke fem, og er veldig kvalm om kvelden. Skal man ikke være det om morgenen ? Er også forkjøla og redd for skadelige virus for barnet....
Nickey Mouse Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Jeg er kvalm både morgen og kveld! Heldigvis ikke den intense kvalmen som i første svangerskap, men venter liksom bare på at den skal slå inn som første gang... E du bare "vanlig" forkjølet, er det nok ingenting å bekymre seg for.
krysserfingrene:) Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Jeg er i uke 9 og har siden ca uke5 vært veldig kvalm på kveldenel Har heldigvis begynt å gi seg nå. Måtte ta meg ei ukes sykemelding i uke 8, da lå jeg nesten rett ut. Men det går heldigvis over:)
☆Gudlo☆ Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 jeg er kvalm både morgen og kveld. og midt på dagen for den saks skyld. Er nok ikke noe fasit på det. Jeg er også forkjøla, men tror neppe det går ut over den lille spiren. Da skal man nok være seriøst syk!!
MK73 Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Jeg var kvalm om kvelden de første ukene, men ved 7 uker - DA slo det inn - kvalm heeeele dagen... Det er helt individuelt. Forkjølelse trenger du ikke bekymre deg for :-)
laffi - fødeklar :) Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Jeg er 6+ 5 nå, og har vært kvalm morgen og kveld siden uke 5. Skikkelig slitsomt! Var ikke kvalm med nr. 1. Varer frem til lunsj, da begynner det å friste med litt mat igjen. Og så på'n igjen etter middag. Blir sliten av det også, vettu! Ingen her som har tips til hva man kan gjøre for å komme seg i dusjen om morra'n uten å falle i bakken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå