Gå til innhold

mortilgunnar med nisselue!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg ville bare fortelle deg at jeg prøvde rådet med å gi lillegutt flaska i senga ikveld. :) Så sa jeg natta og gikk ut. Hørte at han drakk og så lå han og småpratet og styret litt en stund før det ble stille. :D Gikk inn nå, det var ikke mye han hadde drukket (30 ml eller noe), men han snorket hvertfall godt! Hihi! Skal ikke juble for tidlig, men ville bare fortelle deg det. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra! hihi.. jeg tror de ser på det som en trygghet, at flasken minner dem litt om puppen på en måte. får virkelig håpe at det fortsetter sånn her! :-)

Skrevet

Ja, det er nok ikke umulig det altså! Dessverre kastet han opp over halve soverommet ca 5 minutter etter jeg skrev den meldingen. Uff, stakkars liten. :( Sovnet igjen nå, så da håper jeg han får sovet litt.

Skrevet

oj, kastet han opp? pga flaska? eller fordi han er syk?

men sånn var det her også, at han sovnet mye lettere med flasken og det var forandring fra første dag. nå lurer jeg på hvorfor jeg ventet så mange måneder med og prøve.. hehe..

Skrevet

Nei, han har blitt så snørrete og hoster en del, så var nok derfor. :( Stakkars liten.

Ja, skal absolutt prøve det mer altså! Håper på at han sover litt bedre resten av natten når han klarer å sovne på egen hånd også. :)

Skrevet

ja, resten av natten tok det lang tid før han sov helt, selv med flaske. men over tid sov han lenger og lenger og helt fra første natt sovnet han fortere når han først våknet. i stedet for og måtte bysse han og trøste han så var det bare og si "natta lille venn, her er flasken din"

får håpe han blir frisk super fort :-)

Skrevet

Hehe, ja, skal prøve det når han våkner om nettene også. :) Må nok ty til litt juks før det etterhvert går seg til. :)

Skrevet

hehe.. jepp. det rare var at det i grunn ikke var noe problem og slutte med flasken igjen. det var bare å si til han at han var blitt stor og ikke var noe baby mer, så da kunne han ikke få flaske. han aksepterte det ganske bra. men nå sluttet han først når han var nesten 2 år... hehe

Skrevet

Hehe, flink gutt da! :D Skjønner godt at de gjerne vil ha det, jeg. Tror jeg hadde likt å få en flaske varm melk på senga sjøl. ;) Og særlig etter et varmt oljebad og massasje og alle de andre godene disse små har. ;)

Skrevet

hehe.. en eks av meg ble litt sur når han og jeg diskuterte småen og deling. og det ente med at han sa "om han får flaske med seg i senga skal jeg også, ellers er det ikke retferdig"

men han ville ikke han når jeg gikk og hentet en til han... haha

sa jeg at det var en X? hahah

Skrevet

Hehehe! Frekt å ikke ta imot da, synes jeg! ;)

Ja, nei, er vel en del av disse tingene vi ofte sier at vi kunne ønske oss (f.eks å bli kjørt rundt i en varm vogn på vinterstid), men som, når det kommer til stykket, kanskje ikke hadde vært så stas likevel. :P

Skrevet

jeg tror jeg også hadde hatt store problemer med og sove om jeg ble trilla rundt på... hehe..

men du må si i fra hvordan det går vidre!

Skrevet

Hehe, ja! Jeg også! Tror jeg foretrekker å gå selv. ;)

Det skal jeg gjøre! Vi krysser fingrene for at det skjer et gjennombrudd snart! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...