Gå til innhold

Jeg skulle ønske

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg var like smart og reflektert som dere her inne. Det river meg i sjelen å måtte innse min tilkortkommenhet. Dere kaller meg ofte dum og andre ting, til nå har jeg blitt svært deprimert av dette. Den siste tiden har jeg imidlertid sagt til meg selv: slutt å grave deg ned i problemene dine! Gjør noe med situasjonen. Så jeg begynner nå: hva skal til for å bli like smart som dere? Hva gjør dere for å bli slik? At dere har MANGE år på universitet eller høyskole forstår jeg, men hva med alt annet? Sosial intelligens, alle de vittige kommentarene, allmenn kunnskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i de andre. De er bare ute etter å provosere og såre. Ikke la folk du ikke engang kjenner få deg til å tro at du ikke er bra nok. Bare tull.

Du har helt sikkert mange fantastiske kvaliteter og egenskaper.

Bare la være å høre på kaklehønene du refererer til.

Skrevet

du skal ikke bry deg om det andre her inne sier. jeg har fått noen komentarer og skyllebøtter selv om jeg er veldig forsiktig med hva jeg sier og signerer med nick. men likevel har det ikke vært til å unngå. min teori er at enkelte bare velger ut noen spesielle og hamrer løs på dem. du skulle sett at de neppe er like tøff i tryne in the real world:)

Skrevet

Du er ikke alene om de tankene.

Skal fortelle deg grunnen til at du har dem: Du ser på alle under et, de blir på en måte en person, selv med ulike nick. Da kommer alle til kort, hver for seg, om de sammenligner seg.

Ikke alle her er like utdannet, men det er dem du har lagt merke til. For det er de du vil sammenligne deg med.

Du har nok din kunnskap og dine erfaringer, som du kan gi til andre, og de syns er bra:)

Det har jeg også, det vet jeg, selv uten høyskole/universitet. Jeg har livets skole, jeg. Ikke alt en lærer på skole heller, noe må en bare erfare.

Sosial intelligens viser så lite her inne, det er tross alt et nettforum hvor en ikke ser annet enn det skrevne ord. Noen er flinkere enn andre til å skrive, men det er ikke sikkert de er like flinke til å snakke for seg, likevel.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...