Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Var på fest i går og drakk nok litt mer enn vi burde begge to. Hadde sex og glemte prevansjon. Jeg er sånn som kan kjenne på kroppen når jeg har eggløsning og jeg er rimelig sikker på at det er i morgen eller dagen etterpå. Ikke har vi mulighet for å skaffe angrepille heller.... Hvor stor risiko er det egentlig for å bli gravid? Tenker, er jo 2-3 dager før eggløsning og han (og jeg) var jo full, det må vel påvirke kvaliteten litt? Kjenner jeg er litt nervøs nå ja... Skulle det skje så får vi jo bare takle det, men håper helst på å slippe. Og så første feste min på sikkert 2 år. Typisk.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 eeehhhh...mange barn er laget i fylla. Du har vel truffet så godt det lar seg gjøre for å bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Jeg vet... :-/ På den annen side, vi har jo barn fra før og vi prøvde masse da noen mnd uten å bli gravid, så det er jo håp da. Er jo bare så typisk. Jeg som aldri glemmer prevansjon og aldri er full omtrent. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå