Nattinatta Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 jeg har en quinny xl3 sportsvogn som jeg tenkte å bruke som sovevogn på terassen her hjemme. lillegutt er bare 3,5 mnd, går det da greit å ha voksipose og seler på og la han sove der? har en softbag som jeg har brukt tidligere, men den er for liten nå når han trenger mer rundt seg... og når dere bruker voksipise/vinterpose; har dere den da liggende ute i vognen og putter barnet ned i den ute i vognen? en må jo ha på seler, sådet blir vel bare tull å trekke gjennom selene når babyen ligger nedi posen...? hva har dere på de små når de ligger ute? jeg tenkte å ta på finlandshette og ulldress utenpå det har har på seg inne..... det må da være godt og varmt? det er iallefall det han har på seg når han ligger ute i vognbaggen, men da med dundyne over og ikke voksiposen....
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 vi brukte sportsvogndelen med voksipose om vinteren. da sov de ute. eldste vår er født i august, så han var ikke store knøttet, men det gikk fint det. yngste var 9 mnd da det be voksiposetid, og det gikk også fint! skal babyen sove i voksipose trenger du i utgangspunktet ikke å ha så mye klær på inni om det ikke er mange minusgrader.. for det blir godt og varmt oppi der. men det er kanskje lurt å ha på lue og votter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå