ehtaner84 Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 optimalprint.no veeeeldig fine og utrolig billig
~sjiraff~ Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Tenkte jeg skulle lage på expert. Der koster de 1 kr stykket. Billigere blir det vel ikke?
Mamsen og lillegutt Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 fikk mine i går. veldig fine. bestilte på www.nfoto.no
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 har bestilt til meg på www.fotoknudsen.no og til mamma på www.vistaprint.no
Maud Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 kortshop.no Ikke billigst, men ser heller ikke billigst ut ;-)
Gjest Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Bestilte også på nfoto igår. Ble kjempefine! Har vært veldig fornøyd der før. Bestilte takkekort til dåpen sent søndag kveld og de lå i postkassen på tirsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå