vero1986 Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 i dag tidlig tok jeg en qr test, og ved de 3-4 første minuttene var det negativt resultat, men så begynte det å komme en svak, svak rosa strek.. er jeg gravid? bør jeg ta en ny test? er så voldsomt spent.. er veldig glad, men samtidig usikker på om jeg faktisk er gravid.. vil ikke ha for høye forventninger, men vanskelig å la være å tenke på det!!
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Kjøp CB digital,da står det svart på hvitt... Spennende.Tror du er gravid jeg;) Hold oss oppdatert da..
vero1986 Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 det var det jeg tenkte å gjøre.. men er så utrolig spent.. skulle ønske timene gikk litt fortere! skal selvfølgelig holde dere oppdatert! kryss fingrene for oss!
stjerne-kikker<3 Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 samme skjedde med meg. tok testen først kom bare den ene streken, tenkte jaja så gikk det ikke denne mnd heller, så to min etterpå var det en svak strek der.. å jeg er gravid i uke 10 nå. en strek er jo en strek gratulerer..
vero1986 Skrevet 16. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2008 jippi.. det var moro å høre.. da er det kanskje håp for meg også takk for svar! og lykke til fremover;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå