Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 hvordan finner man ut om man har mista? ser man det på gyn eller må man ta ul?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Blødning er jo vanligvis første tegnet, eller at avtagende graviditetssymptom kan tyde på dødt foster. Men UL er eneste måten å finne ut helt med sikkerhet.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Blødning trenger ikke være første tegn.. Hadde først 1 SA, ble gravid 6 mnd etter. Var da på tidlig UL i uke 9, dødt foster. Begynte ikke å blø før nesten 2 uker etter.. Alle tegn som ømme bryster var borte rett før UL... Nå behøver det ikke å Bety SA dersom brystene ikke er ømme lengre. Det skjedde i dette svangerskapet også og alt har gått fint. Har vært opp og ned med ømme bryster. Så egentlig er det bare UL som kan si noe om dette.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 har blødd siden torsdag kveld, men kommer kun når jeg er på do. så imorgen må jeg ringe legen, så blir det vell ul på meg. har fortsatt kjempe ømme bryster.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 skal krysse fingrene for deg og håpe att spiren din sitter enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå