Gå til innhold

noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan finner man ut om man har mista? ser man det på gyn eller må man ta ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødning er jo vanligvis første tegnet, eller at avtagende graviditetssymptom kan tyde på dødt foster.

 

Men UL er eneste måten å finne ut helt med sikkerhet.

Skrevet

Blødning trenger ikke være første tegn.. Hadde først 1 SA, ble gravid 6 mnd etter. Var da på tidlig UL i uke 9, dødt foster. Begynte ikke å blø før nesten 2 uker etter..

 

Alle tegn som ømme bryster var borte rett før UL...

Nå behøver det ikke å Bety SA dersom brystene ikke er ømme lengre. Det skjedde i dette svangerskapet også og alt har gått fint. Har vært opp og ned med ømme bryster.

 

Så egentlig er det bare UL som kan si noe om dette.

Skrevet

har blødd siden torsdag kveld, men kommer kun når jeg er på do. så imorgen må jeg ringe legen, så blir det vell ul på meg. har fortsatt kjempe ømme bryster.

Skrevet

skal krysse fingrene for deg og håpe att spiren din sitter enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...