vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 HELE tiden? min fgår å spiser på noe så si hele tiden..snacks eller godteri.. tok det opp med han, var bare så godt å spise ha noe å tygge på. å ikke legger han på seg eller... tynn som ei flis...finner han ikke noe tar han lørdags gotte til barna =(( skjønner ikke eg.. er jeg urimeli nå?
Holly❄️ Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 har vel veldig høy forbrenning han da kanskje? Da blir man jo fort sulten.. og siden han er tynn, så trenger han det vel;)
polarn & pyrene Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Det er jo ikke bra for tennene å spise hele tiden. De må kunne vile litt også ellers blir syren i munnen veldig høy og det blir lett hull. Jeg hadde ikke likt at mannen spiste hele tiden, dårlig uvane å gi til barna også.
Gjest -<<- Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Bortsett fra det med å stjele godter fra ungene og eventuelt å sette et underlig eksempel for ungene, må han vel får spise hva han vil når han vil? Ikke at det er sunt, liksom, men mannen er vel voksen.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Hadde jeg aldri akseptert. Likhet for loven, får ungene også lov til å gnafle godis 24/7 så greit nok. At det er usundt og sikkert ikke særlig lurt er for meg revnende likegyldig.
erteposen + 4 Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Det er rart hva som irriterer oss:) Min spiser ikke hele tiden, men det er en del andre vaner han kunne ha kvittet seg med. Jeg synes det er viktig å spise sunt og regelmessig, og prøver å gi barna mine sunne vaner så godt jeg kan. Før kunne jeg spise hva som helst, men småspiser jeg går vekten min raskt opp:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå