maiprinsen Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 her er vi....bor i kleppestø... Askøy? Hvor er det? Er fra bergen vi!!! ;-D
Gjest Skrevet 16. november 2008 #11 Skrevet 16. november 2008 Opprinnelig ja :-) Bor ikke der nå, men skal tilbake om ca 1,5 - 2 år håper jeg.
miapia Skrevet 16. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. november 2008 Så bra! Kommer mange av dere i fakkeltoget i morgen da?
miapia Skrevet 16. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 16. november 2008 Det ble stille da jeg spurte om folk skulle i fakkeltoget.... Halloooooo! ;-) Ingen som har tenkt å handle før det er for seint....? Alle må være med om det skal nytte! Skal vi bare passivt se at de gjør barnehagetilbudet i byen vår dårligere? Bergensforeldre! Vær deres ansvar bevisst!
stinky og poopy Skrevet 16. november 2008 #16 Skrevet 16. november 2008 Vi er også fra Bergen Hva går fakkeltoget ut på da? Når, og hvor, må jeg vel også spørre?
miapia Skrevet 16. november 2008 Forfatter #17 Skrevet 16. november 2008 Festplassen i morgen kl 17.00 Alle er velkommen! Protest mot kutt i barnehagesektoren! Kommunen vil presse flere barn inn i hver barnehage på samme antall ansatte. Ligger en annen tråd som heter Fakkeltog..... litt lenger ned på skravlesiden, der er det mer info! Neste uke er det for sent å protestere! Det er i morgen vi kan si ifra at vi ikke godtar rasering av tilbudet ungene våre får. Dette gjelder også de som ikke har barn i barnehage enda. Det er de to neste årene kuttene kommer! Alle må huske å skrive under på www.opprop.no
Bimme Skrevet 16. november 2008 #18 Skrevet 16. november 2008 Jepp! Bor i Bergen og skal gå i fakkeltog i morgen!! Viktig!
chill+enda en til Skrevet 16. november 2008 #19 Skrevet 16. november 2008 Jeg er ikke fra Bergen, men bor her. Vi har tenkt oss på fakkeltoget imorgen, må jo stille opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå