Englebarn+ lille erta!! Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 mormor? jeg har en gammel mormor jeg ikke aner hva jeg skal kjøpe til... min mor foreslo at jeg bare skulle kjøpe en god rødvin, men nå har det seg sånn at min kjære mormor egentlig har blitt ganske alkoholisert iløpet av årene, så jeg syns ikke det er noe særlig god idè... hmm... er det noen som har noe som helst forslag..?
Babyønske �� Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 En kurv som du fyller med litt julegodt, frukt, dadler/fiken, kaffe, julekaker(hvis hun ikke baker selv) et blad og en liten blomst. Har selv gitt det til mine bestemødre, og det ble suksess. Vurderer å gi det til min samboers bestemor i år, for det er rett og slett ikke annet å finne på.
FruMamma med nr 2 Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Min manns bestemor bruker en del kremer etc, så i år kjøpte vi bodylotion, dusjkrem og deo fra en serie på apoteket sammen med en "jakke" hun kan slenge på seg inne. Ellers tenkte vi på laken, sengesett, sengeteppe til henne.
Hera Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Gavekort på fotpleie, frisør eller massasje. Kurv med forskjellig matvarer som kan falle i smak. Ett gavekort med en opplevelse med deg eller andre, f.eks teater, kafe, museer, bygdetun Lese inn en bok på mp3 evt kjøpe en lydbok. Pledd. Familiefotografi med flere generasjoner. Pent sengeteppe eller sengetøy. Noe barna har laget selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå