*mammaen til benjamin og kasp* Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Det er jammen ikke lett å finne navn til lillegutt...nå er det bare 5 uker til termin og jeg føler det er på tide å bestemme seg snart... Hva synes dere om navnet Gabriel? Skifter mening annen hver dag :)
hanna06+en til i feb 09:) Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 hei hei... jeg har selv 12 uker igjen til termin men navn er ett problem.vi blir aldri enig om gutte navn.kommer ikke på så mange heller:)jentene navn har vi så si klart blir pernille denne gangen, men om det blir gutt ja da blir det vel navn løs:) eneste vi har kommet på er Filip men vet ikke hva vi gjør hehe:)jente navn kom med engang sist også.tok lang tid før guttenavnet kom da også.den gangen var vi enige om Kasper Andrè Jeg er ingen fan av Gabriel men er jo ett søtt navn:) Lykke til
Carina77 Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Hei:) Jeg må le.... Jeg også har en sønn, Benjamin, og tidligere tenkte jeg også på Gabriel!! Planen er å ha et navn som få andre har,-vil ikke ha f.eks en Mathias i en skoleklasse med 3-4 andre med samme navn. Jeg og samboeren min så Narnia i helgen, å falt for navnet Caspian. Faktisk kun 13 i landet som har det navnet:) Nei..navnevalg er ikke enkelt!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå