Let's hear it for the boys! Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Hadde IKM i går. Føles som jeg får mensen absolutt hele tiden, men ingenting skjer. Tok en billigtest i 16-tiden, da jeg har følt meg uggen både i går og i dag. Den var negativ. Så må jeg teste med morgenurin selv om mensen skulle ha vært her i går?
mamma :) Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 de sier det er best med morgen urin for da er innholdet av hcg høyest for at urinen har ligget lenge i blæra over natten, men jeg har aldri tatt morgn urinen og det har vist positiv 1 gang og andre gangen måtte jeg ta to prøver for å få positiv.
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 Så man kan altså få negativ test etter IKM, selv om man er gravid? Jeg har vært gravid to ganger før, og begge gangene ble testene positive etter å ha ligget i flere timer. Men den er negativ enda...
mamma :) Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 ja jeg fikk ihvertfall det 2 gangen. har du to barn fra før? jeg prøver å bli gravid, har to jenter fra før.
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2008 Nei, jeg har bare en. Verdens peneste gutt Det andre svangerskapet endte i SA, dessverre.
mamma :) Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 så leit. håper det ordner seg denne gangen:) jeg tenker på å bli gravid hele tiden så redd det ikke skjer. jeg er ganske ny her jeg, men det er godt å snakke med noen som er i samme bås:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2008 Jeg tenker på det konstant. Og vi prøver egentlig ikke! Bruker ikke prevensjon for tiden, men er ikke aktive prøvere heller. Men jeg har sååå lyst! Hvor gamle er jentene dine, da?
mamma :) Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 jeg har en jente på 2 og en på 1. akkurat samme med meg, ikke aktiv prøver men har ubeskyttet sex og håper:) aldri prøvd eggløsnings test eller noe men tenker på det hele tiden og har veldig lyst å bli gravid:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2008 Skjer det, så skjer det! Håper dere slipper å vente så lenge Når skal du ha mensen, da?
mamma :) Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 ja det håper jeg og:) skal ha den 24/11 og håper ikke den kommer, så spent vettu:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå