Gå til innhold

Må man teste med morgenurin etter IKM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM i går. Føles som jeg får mensen absolutt hele tiden, men ingenting skjer. Tok en billigtest i 16-tiden, da jeg har følt meg uggen både i går og i dag. Den var negativ. Så må jeg teste med morgenurin selv om mensen skulle ha vært her i går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de sier det er best med morgen urin for da er innholdet av hcg høyest for at urinen har ligget lenge i blæra over natten, men jeg har aldri tatt morgn urinen og det har vist positiv 1 gang og andre gangen måtte jeg ta to prøver for å få positiv.:)

Skrevet

Så man kan altså få negativ test etter IKM, selv om man er gravid? Jeg har vært gravid to ganger før, og begge gangene ble testene positive etter å ha ligget i flere timer. Men den er negativ enda...

Skrevet

ja jeg fikk ihvertfall det 2 gangen. har du to barn fra før? jeg prøver å bli gravid, har to jenter fra før.

Skrevet

Nei, jeg har bare en. Verdens peneste gutt :) Det andre svangerskapet endte i SA, dessverre.

Skrevet

så leit. håper det ordner seg denne gangen:) jeg tenker på å bli gravid hele tiden så redd det ikke skjer. jeg er ganske ny her jeg, men det er godt å snakke med noen som er i samme bås:)

Skrevet

Jeg tenker på det konstant. Og vi prøver egentlig ikke! Bruker ikke prevensjon for tiden, men er ikke aktive prøvere heller. Men jeg har sååå lyst! :)

Hvor gamle er jentene dine, da?

Skrevet

jeg har en jente på 2 og en på 1. akkurat samme med meg, ikke aktiv prøver men har ubeskyttet sex og håper:) aldri prøvd eggløsnings test eller noe men tenker på det hele tiden og har veldig lyst å bli gravid:)

Skrevet

Skjer det, så skjer det! :) Håper dere slipper å vente så lenge :) Når skal du ha mensen, da?

Skrevet

ja det håper jeg og:) skal ha den 24/11 og håper ikke den kommer, så spent vettu:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...