Ballongmage Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 vurderer å flytte dit. men har et barn som begynner på skolen til høsten..vil ha en bra barneskole i nærheten,og greit miljø(kan en slipp ut unger alene ??bor på landet nå der er det jo ingen prob.) jeg vil gå skole på rotvoll el dragvoll. noen tips til plass å bo?
tvkrus Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Jeg bor på melhus rett sør for trondheim du kan se her http://www.melhus.kommune.no/
Ballongmage Skrevet 16. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2008 er ikke det langt unna byen da?
SuperGlad Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Jeg bor på stavset på Byåsen å stortrives :-) Er nok best skole på Ugla/Dalgård som er rett borti her. Farmora til ungene jobber der å skolen har også barn med spesielle behov, så derfor har de utrolig mange forskjellige "hjelpemidler" som fysioterapauter, logopeder osv.
tvkrus Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 ca 1,5 -mil fra melhus sentrum til trondheim sentrum
Ballongmage Skrevet 16. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2008 Ja Byåsen er vel nærmere enn melhus? (er ikke kjent i byen..)men hørt det er mye snø om vinteren på Byåsen?? hvordan er det å reise kollektivt derifra da? er vel vanskelig uansett hvor en bor om en skal til rotvol.må bytte buss sikkert? hvilke andre plasser er greie da? er det noen steder som regnes som finestrøk og rolig nabolag med bra skole? tenkte kanskje at det leies ut sokkelleiligheter i noen av de store boligene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå