Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 MM for Mega Mugger DD for Digre Dajer
engletrollet Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 I Norge er det E som kommer etter D, men i en del andre land er det DD.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Bruker D nå, men jm anbefalte å gå opp en str når jeg skal begynne amming.. Tenkte det var DD, men finner det ingen steder..! Så da er det E jeg skal gå for altså? Og om jeg shopper fra utlandet, DD, som er det samme som E? Takk for hjelpen!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Jeg har hvertfall kjøpt DD på Lindex i Norge og den var litt større enn D:-) aner ikke om den var en halv eller en hel størrelse større, men jeg passet hvertfall i D før fødselen og kjøpte DD i første ammebh. Uansett anbefaler jeg deg å kjøpe en eller to billige før melkeproduksjonen har stabilisert seg og heller investere i flere når du vet hvor stor du blir. Anbefaler deg aldri å kjøpe bher på internett uten å få prøvd, for selvom du kan ha flaks at den bhen er passe i størrelsen, så vet du ikke om den vil passe i fasong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå