vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg lurer litt på dette med toll... Om jeg handler noe som koster under 200kr, men som koster ca 200kr i frakt, må jeg fortolle det da? Og hvor mye må man betale i toll om man har handlet for, la oss si 1000kr?
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 dette er ei grei side med mye info.. http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=131803&epslanguage=NO men du kan også google toll,så finner du nok svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå