Dr. Google Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 er litt over 29 uker, å ho har ikke sparka siden sist lørdag.. Ho beveger seg, men sparker ingenting.. Normalt ?
birrisj05.02.09 Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Så lenge ho beveger seg, så er det jo liv.. Kan være fordi det begynner å bli trangt? Når du sier det, så har faktisk jeg også merka at det er mye bevegelse, men ikke like mye direkte spark.. er 28+3..
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Hei Jeg kjenner nesten aldri direkte spark fra tulla lenger. 33+3 nå! Var på føden pga lite liv på fredag, og legen dær sa at sparkene hos mange blir borte når det blir trangt, og blir erstattet med bevegelse - det er helt normalt! Tulla våkna et par timer etter besøket på sykehuset heldigvis, for det var tre dager uten bevegelse så og si... men hvordan de ligger har også mye å si for om du kjenner spark eller ikke! Legen sa også at det etterhvert blir mindre bevegelse, men så lenge en kjenner flere gode bevegelser, og kjenner at babyen blir sterkere så er det normalt! men man skulle ikke akseptere at det ble mistenksomt stille, eller at man gikk fra å kjenne liv mange ganger daglig til en f.eks. Så så lenge du kjenner godt med bevegelse så er nok alt som det skal med den lille frøkna di Er du fryktelig bekymret så ring jm eller føden å hør med dem! Hjelper alltid med råd derfra syntes jeg Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå