kajfla Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 kjøpte bilsete der i begynnelsen av mnd. Kosta egentlig 3600 men fikk det for 3000 siden jeg skulle ha tripp trapp stol i tillegg. så handla for litt over 5000. Jeg spurte spesifikt om bilsete kom på tilbud om litt. Det sa de at det ikke kom til å gjør. Nå er det på tilbud i den nye avisa til 2500!!! ARGGG
~sjiraff~ Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Det er vel sjeldent butikkene opplyser om kommende tilbud. Da er det jo ingen som vil handle til fullpris..
*Andreapus* Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Ikke alltid de vet om kommende tilbud heller.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Det er faktisk en mulighet for at de ikke visste om det tilbudet.... Slike tilbud blir ikke offentlig gjort for de ansatte heller før noen dager før kampanjen. Har jobba i div forskjellige kjedebutikker og der har det alltid vært slik. I butikken der sambo jobber er det også slik =))
kajfla Skrevet 16. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2008 det har jeg full forståelse for, men da syns jeg de kan si at de ikke vet eller ikke kan si noe om det, i stedet for å si nei.
englebarn x 2 Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Jeg fikk vite på barnas hus for nesten to uker siden at vogna vi kikket på skulle komme på salg nå. Så noen visste noe i allefall... Har fått vite o kommende salg der før også..
partyoffive Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Vet det er tilfelle at personalet ikke vet om kampanjer lenge i forveien. MEN - du har jo bytte rett mot kvittering. Kan du ikke bare returnere setet og kjope det igjen da??? Hvilket sete var det forresten? Skal selv kjope et Be Safe comfort 9+kg (nr 2 sete) denne uken. Var det det?
kajfla Skrevet 16. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2008 ja var be safe comfort jeg kjøpte. som sete nr 2. Skal bytte sete
BoyMadeInChina Skrevet 16. november 2008 #9 Skrevet 16. november 2008 Foreldrene mine var på utkikk etter Tripp Trapp-stol til 2 av sine barnebarn for 2 uker siden, Da fikk de beskjed om å komme tilbake om 2 uker, for da skulle de ha tilbud! Så nå til uken blir det Tripp Trapp-stol, på tilbud! Utrolig snilt av dem å varsle om salg, men kan vel ikke være særlig gunstig for butikken? Skulle ønske alle selgere var sånn...
Gjest Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 ja du får gi alle butikker du handler i tlf nr ditt så de kan ringe deg i tilfelle varer du skal ha kommer på tilbud! Dummeste jeg har hørt! De fleste selgere minus sjefene selv vet om tilbudsvarer på forhånd, det skjønner vel alle! Skal jeg henge ut Ledfdal da som gjorde det samme "mot" meg? Er vel ikke butikkens ansvar å opplyse alle kunder om slik, selv om man spør! Hva skal de leve av da? Du får vel uansett ikke bytta et bilsete du har brukt??
Gjest Skrevet 16. november 2008 #11 Skrevet 16. november 2008 en annen ting: du fikk jo avslag på 500 kr, så hva er det du syter for egentlig?
kajfla Skrevet 16. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. november 2008 hehe rolig nå ;-) bilsete er selvfølgelig ikke bruk, men det jeg mener er at man kan svare "vet ikke".. er ikke noe problem det. han en fin kveld da guccimama ;-)
DevilDoll © Skrevet 16. november 2008 #13 Skrevet 16. november 2008 Gå tilbake med setet og kvitteringen og si at du vil levere det tilbake og få tilgodelapp.Så kjøper du det når det kommer på tilbud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå