Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg kjøper til: mine foreldre, svigermor, oldemor til barna, en bror av meg, ett vennepar, mannen min, en venninne, det vil si 9 voksne mine tre barn, 8 tantebarn og to barn til ei venninne av meg som jeg er fadder til. regner de som tantebarn de også. han ene er også bestevennen til min gutt. det vil si 13 barn. gutten skal nok gi til en kamerat også. og jeg skal gi noe til to andre barn også som har hatt følge med gutten min på skoleveien hver dag siden han begynte og passet på at han har kommet seg fram i tide. de er jo noen år eldre enn mine barn. så det blir en del gaver kan du si. godt jeg er glade i lister. har faktisk liste på dataen fra i fjor og to år siden hva jeg har gitt til de forskjellige da. for husker ikke på det. så slipper jeg å kjøpe likt til de to år på rad..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Her er listen over hvem som får gave fra oss: mine foreldre mine svigerforeldre to søsken på min side tre søsker på mannen sin side min mormor og bestefar min bestemor en onkel og en tante 8 tanteunger to sønner av en venninne noen voksne kjøper vi noe sammen til, andre får ting hver for seg. Så med stort og smått tror jeg at jeg telt 29 stk. Har også liste på dataen, slik at jeg skal slippe å kjøpe likt to år på rad.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Min mor svigerforeldre 2 søsken 2 søskenbarn(også venninner) 2 venninner 2 sviger besteforeldre 1 vennepar det blir 10 voksne 12 tantebarn 2 barn av venninne 3 fadderbarn 4 egne barn mannen (sikkert noen jeg har glemt nå) Men det ble 32 pakker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå