Gå til innhold

Au, hjelp..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har jeg to ganger hatt ekstremt vondt nederst i magen, smerten er den samme som menssmerter, bare MYE vondere...det står på i ca 5 min før det gir seg.... noen som veit hva det kan være ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også ekstremt vondt nederst i magen, hatt det i hele dag.. ikke når jeg sitter helt musestille, men hver gang jeg beveger meg, snur meg osv.. :( På høyre side..

Skrevet

Nei, veit ikkje kva det kan vere, men eg har også kjent mens-smerter nederst i magen i det siste. Dytter litt og ber om svar frå erfarne damer i forumet:-)

Skrevet

Nå er jeg førstegangs jeg også, men jordmor sa til meg at det kan være et tegn på modning og at babyen beveger seg nedover i bekkenet.

Skrevet

Hva med meg da som bare er 28+3?

Gjør så ufattelig vondt på siden.. nettopp vært hos lege, han mente bekkenløsning satt mer på midten og det var vanskelig å si hva det kunne være siden jeg ikke kunne forklare helt akkurat hvor det gjør vondt.. jeg kjenner da ikke forskjell på livmor, bekken, tarmer osv.

Kunne få sykemelding, men det har jeg IKKE lyst til, så jeg bestemte meg for å prøve, selv om jeg VET at jeg aldri kommer til å greie å løfte ungene på jobb, og hjelpe dem med påkledning, bleieskift osv.. får være på kontoret de to jobbdagene jeg har denne uka da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...